Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ទឹកចិត្តសប្បុរសធម៌របស់ នាយទាហាន នាយទាហានរង និង ពលទាហាន កងទ័ពជើងគោក នៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ បានឧបត្ថម្ភថវិកា ចំនួនជិត៤០០លានរៀល ដើម្បីរួមចំណែកជាមួយសមាគមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្តេចតេជោ (TYDA) !!!! **|** យុវជនគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាក្រៅប្រទេសប្រចាំទ្វីបអឺរ៉ុប ប្រចាំប្រទេសកាណាដា ផ្នែកឃោសនាអប់រំ នៃយុវជនគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាថ្នាក់កណ្ដាល និងប្រចាំសហរដ្ឋអាម៉េរិកបានចូលរួមឧបត្ថម្ភជាថវិកាជិត៨ម៉ឺដុល្លាសហរដ្ឋអាមេរិកជូនដល់ក្រុមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្តេចតេជោ(TYDA) !!!! **|** រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងអប់រំកម្ពុជា អរគុណសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ដែលបានយកចិត្តទុកដាក់លើបញ្ហាសុខភាពបុគ្គលិកអប់រំ សិស្សានុសិស្ស-និស្សិត !!!!! **|** ក្រុមការងាររៀបចំអង្គការចាត់តាំងយុវជនគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាក្រៅប្រទេសរួមមាន ប្រចាំទ្វីបអឺរ៉ុប ប្រចាំប្រទេសកាណា ផ្នែកឃោសនាអប់រំ នៃយុវជនគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាថ្នាក់កណ្ដាល និងប្រចាំសហរដ្ឋអាម៉េរិកបានចូលរួមឧបត្ថម្ភជាថវិកាជិត៨ម៉ឺដុល្លាសហរដ្ឋអាមេរិកជូនដល់ក្រុមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយវជនសម្តេចតេជោ(TYDA) !!!! **|** រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា បានថ្លែងអំណរគុណចំពោះនាយករដ្ឋមន្ត្រី មន្ត្រីក្រសួងសុខាភិបាលគ្រប់ថ្នាក់ ក្រុមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្ដេចតេជោ(TYDA) អាជ្ញាធរដែនដី បុគ្គលិកអប់រំ យុវជនស្ម័គ្រចិត្ត និងមន្រ្តីពាក់ព័ន្ធទាំងអស់ក្នុងឱកាសបិទយុទ្ធនាការចាក់វ៉ាក់ សាំងដូសទី២ !!!!! **|** ដំណឹងគួរអោយរីករាយ ដោយអ្នកជម្ងឺកូវីដ១៩ ចំនួន ៨៣៤នាក់ បានជាសះស្បើយ វិលត្រឡប់ទៅគេហទំព័រវិញ ដោយសុវត្ថិភាព ក៏ប៉ុន្តែត្រូវធ្វើ ចត្តាឡីស័កចំនួន ១៤ថ្ងៃបន្តទៀត !!!!! **|** ក្រុមហ៊ុន GGgear Group Co.,Ltd បានឧបត្ថម្ភថវិកា១០០លានរៀលជូនដល់សមាគមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្តេចតេជោ(TYDA) ដើម្បីចូលរួមប្រយុទ្ធប្រឆាំងជំងឺកូវីដ-១៩ !!!! **|** ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន ម៉ាណែត អគ្គមេបញ្ជាការរងកងយោធពលខេមរៈភូមិន្ទនិងជាមេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក បានមានប្រសាសន៍ថា បេសកកម្ម ៥១ថ្ងៃ រៀបចំ ៥ មន្ទីរពេទ្យ និងមណ្ឌលព្យាបាលកូវីដ-១៩ សរុបប្រមាណ ៤.៣០០គ្រែ !!!! **|** សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញចូលរួមកិច្ចប្រជុំពិសេសក្រៅផ្លូវការ មេដឹកនាំអាស៊ាន !!!! **|** ប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា បានខិតខំទប់ស្កាត់ជម្ងឺកូវីដ១៩ បែរជាបែកធ្លាយ រូបភាព ផឹកស៉ី របស់បុគ្គលិកពេទ្យ ជាច្រើននាក់ នៅក្នុងបរិវេណ មន្ទីរសុខាភិ បាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ,ដែលហ៊ាន ប្រឆាំងនិងសេចក្តីជូនដំណឹង របស់ រដ្ឋបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ. ក្នុងសម័យកូវីដ១៩ .!!!! **|** នឹង​មាន​គម្រោង​ធ្វើការ​តវ៉ា​នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​រុ​ស្ស៊ី​ដើម្បី​ជួយ​សង្គ្រោះ​ជីវិត​អ្នក​រិះគន់​វិមាន​ក្រឹម​ឡាំង​ លោក​ Navalny​ ខណៈ​ដែល​លោក​ខាងលិច​ព្រមាន​ប្រ​ធានា​ធីប​តី​លោក​ Putin !!!! **|** ប្រទេសចំំនួន៨០%លើពិភពលោក នឹងស្ថិតក្នុង «ហាមធ្វើដំណើរ» របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ដោយសារការរាតត្បាតកូវីដ-១៩ !!!!! **|** សេត​វិមាន​និយាយ​ថា​ ៖​ គ្មាន​ការ​ធានា​ពី​អនាគត​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ក្រោយ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដកទ័ព​ចេញ​នោះ​ទេ​ !!!! **|** ​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​ទទូច​ឲ្យ​ក្រុម​តា​លី​បង់​ចូលរួម​ក្នុង​ដំណើរការ​សន្តិភាព​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ !!! **|** សហរដ្ឋអាមេរិក​ព្រមាន​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ក្នុង​ការ​ហោះហើរ​ក្បែរ​ព្រំដែន​អ៊ុយ​ក្រែ​ន​ -​ រុ​ស្ស៊ី​ !!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Tue,20 April 2021 (Time 10:40 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

នឹង​មាន​គម្រោង​ធ្វើការ​តវ៉ា​នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​រុ​ស្ស៊ី​ដើម្បី​ជួយ​សង្គ្រោះ​ជីវិត​អ្នក​រិះគន់​វិមាន​ក្រឹម​ឡាំង​ លោក​ Navalny​ ខណៈ​ដែល​លោក​ខាងលិច​ព្រមាន​ប្រ​ធានា​ធីប​តី​លោក​ Putin !!!!
នឹង​មាន​គម្រោង​ធ្វើការ​តវ៉ា​នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​រុ​ស្ស៊ី​ដើម្បី​ជួយ​សង្គ្រោះ​ជីវិត​អ្នក​រិះគន់​វិមាន​ក្រឹម​ឡាំង​ លោក​ Navalny​ ខណៈ​ដែល​លោក​ខាងលិច​ព្រមាន​ប្រ​ធានា​ធីប​តី​លោក​ Putin !!!! ដោយះ លោក ភៀង ស អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:37 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ប្រទេសចំំនួន៨០%លើពិភពលោក នឹងស្ថិតក្នុង «ហាមធ្វើដំណើរ» របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ដោយសារការរាតត្បាតកូវីដ-១៩ !!!!!
ប្រទេសចំំនួន៨០%លើពិភពលោក នឹងស្ថិតក្នុង «ហាមធ្វើដំណើរ» របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ដោយសារការរាតត្បាតកូវីដ-១៩ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:33 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

សេត​វិមាន​និយាយ​ថា​ ៖​ គ្មាន​ការ​ធានា​ពី​អនាគត​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ក្រោយ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដកទ័ព​ចេញ​នោះ​ទេ​ !!!!
សេត​វិមាន​និយាយ​ថា​ ៖​ គ្មាន​ការ​ធានា​ពី​អនាគត​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ក្រោយ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដកទ័ព​ចេញ​នោះ​ទេ​ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជ អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:30 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​ទទូច​ឲ្យ​ក្រុម​តា​លី​បង់​ចូលរួម​ក្នុង​ដំណើរការ​សន្តិភាព​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ !!!
​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​ទទូច​ឲ្យ​ក្រុម​តា​លី​បង់​ចូលរួម​ក្នុង​ដំណើរការ​សន្តិភាព​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ !!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:27 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

សហរដ្ឋអាមេរិក​ព្រមាន​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ក្នុង​ការ​ហោះហើរ​ក្បែរ​ព្រំដែន​អ៊ុយ​ក្រែ​ន​ -​ រុ​ស្ស៊ី​ !!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក​ព្រមាន​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ក្នុង​ការ​ហោះហើរ​ក្បែរ​ព្រំដែន​អ៊ុយ​ក្រែ​ន​ -​ រុ​ស្ស៊ី​ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 11:06 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី CNA ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ប្រទេសចិនស្វែងរក“ ការផ្លាស់ប្តូរប្រជាធិបតេយ្យ” ប៉ុន្តែគ្មានការដាក់ទណ្ឌកម្មណាមួយទៅលើប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាដែលគ្រប់គ្រងដោយរបបយោធាផ្ដាច់ការទេ !!!!!
ប្រទេសចិនស្វែងរក“ ការផ្លាស់ប្តូរប្រជាធិបតេយ្យ” ប៉ុន្តែគ្មានការដាក់ទណ្ឌកម្មណាមួយទៅលើប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាដែលគ្រប់គ្រងដោយរបបយោធាផ្ដាច់ការទេ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី CNA ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:51 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី RFI ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

បទអត្ថាធិប្បាយ : តើ​ការ​វាយ​បង្ក្រាប​បង្ហូរ​ឈាម​នៅ​ភូមា​នៅ​អូស​បន្លាយ​ដល់​ពេល​ណា​?
បទអត្ថាធិប្បាយ : តើ​ការ​វាយ​បង្ក្រាប​បង្ហូរ​ឈាម​នៅ​ភូមា​នៅ​អូស​បន្លាយ​ដល់​ពេល​ណា​? ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី RFI ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:44 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ដំណើរទស្សនកិច្ចរបស់អនុរដមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិរុស្សីបានបង្ហាញថាប្រទេសរុស្ស៊ីកំពុងគាំទ្រយោធាមីយ៉ាន់ម៉ាដ៏សាហាវឃោរឃៅ ប្រទេសរុស្ស៊ីចាំបាច់ត្រូវដឹងថាពួកគេកំពុងសហការជាមួយឥស្សរជនដែលបានប្រព្រឹត្តឧក្រិដ្ឋកម្មប្រឆាំងនឹងមនុស្សជាតិ !!!!
ដំណើរទស្សនកិច្ចរបស់អនុរដមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិរុស្សីបានបង្ហាញថាប្រទេសរុស្ស៊ីកំពុងគាំទ្រយោធាមីយ៉ាន់ម៉ាដ៏សាហាវឃោរឃៅ ប្រទេសរុស្ស៊ីចាំបាច់ត្រូវដឹងថាពួកគេកំពុងសហការជាមួយឥស្សរជនដែលបានប្រព្រឹត្តឧក្រិដ្ឋកម្ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:37 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី Mekong Post ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ជីវប្រវត្តិសង្ខេបរបស់លោកស្រី អ៊ុងសាន ស៊ូជី !!!!
ជីវប្រវត្តិសង្ខេបរបស់លោកស្រី អ៊ុងសាន ស៊ូជី !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី Mekong Post ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១ ព អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:29 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញ ពី ទ្វារប្រវត្តិសាស្ត្រ ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ប្រវត្តិសាស្ត្រប្រទេសភូមា (មីយ៉ាន់ម៉ា) ភាគទី១ !!!!
ប្រវត្តិសាស្ត្រប្រទេសភូមា (មីយ៉ាន់ម៉ា) ភាគទី១ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញ ពី ទ្វារប្រវត្តិសាស្ត្រ ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសា អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 09:10 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

លទ្ធផលតេស្តលើក្មេងអាយុ ១២-១៥ឆ្នាំបង្ហាញថា វ៉ាក់សាំង Pfizer-BioNTech «មានប្រសិទ្ធភាព១០០%» ប្រឆាំងនឹងកូវីដ-១៩ !!!!!
លទ្ធផលតេស្តលើក្មេងអាយុ ១២-១៥ឆ្នាំបង្ហាញថា វ៉ាក់សាំង Pfizer-BioNTech «មានប្រសិទ្ធភាព១០០%» ប្រឆាំងនឹងកូវីដ-១៩ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ព អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 10:58 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

ស្ថានការណ៍ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កាន់តែអាក្រក់ៗទៅ ហើយក្រោយ ក្រុមបាតុករ បានស្លាប់កើន ឡើន ដល់៥២០ នាក់ !!!!!
ស្ថានការណ៍ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កាន់តែអាក្រក់ៗទៅ ហើយក្រោយ ក្រុមបាតុករ បានស្លាប់កើន ឡើន ដល់៥២០ នាក់ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 10:57 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

ស្ថានការណ៍ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កាន់តែអាក្រក់ៗទៅ ហើយក្រោយ ក្រុមបាតុករ បានស្លាប់កើន ឡើន ដល់៥២០ នាក់ !!!!!
ស្ថានការណ៍ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កាន់តែអាក្រក់ៗទៅ ហើយក្រោយ ក្រុមបាតុករ បានស្លាប់កើន ឡើន ដល់៥២០ នាក់ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 10:52 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Bangkok Post ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

លោក ប្រាយុទ្ធ ចាន់អូចា នាយករដ្ឋមន្ត្រីថៃ បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រជាជនដែលភៀសខ្លួនពីអំពើហឹង្សានៅប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា នឹង មិនត្រូវបាន បញ្ចូនត្រឡប់ទៅវិញឡើយ !!!!!
លោក ប្រាយុទ្ធ ចាន់អូចា នាយករដ្ឋមន្ត្រីថៃ បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រជាជនដែលភៀសខ្លួនពីអំពើហឹង្សានៅប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា នឹង មិនត្រូវបាន បញ្ចូនត្រឡប់ទៅវិញឡើយ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Bangkok Post អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 10:43 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

មហាសេដ្ឋីថៃ និង ឥស្សរជនប្រឆាំង ត្រូវបាន ចោទប្រកាន់ពី បទប្រមាថ ព្រះមហាក្សត្រ តាមរយៈខ្សែវីដេអូ វ៉ាក់សាំង កូវីដ១៩ !!!!
មហាសេដ្ឋីថៃ និង ឥស្សរជនប្រឆាំង ត្រូវបាន ចោទប្រកាន់ពី បទប្រមាថ ព្រះមហាក្សត្រ តាមរយៈខ្សែវីដេអូ វ៉ាក់សាំង កូវីដ១៩ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំ មន្រ្តីនៃមន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធអញ្ជើញចុះពិនិត្យទីតាំង ដងផ្លូវសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
4755 នាក់
ម្សិលមិញ :
6119 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
125932 នាក់
ខែនេះ :
368387 នាក់
3 ខែនេះ :
1276650 នាក់
សរុប :
9178430 នាក់