Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ក្រុមហ៊ុន ក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស(Khmer Beverages) និងសប្បុរសជនផ្សេងៗទៀត បានឧបត្ថម្ភថវិកា សម្ភារៈ ជូនដល់សមាគមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្តេចតេជោ (TYDA)ដើម្បីរួមចំណែកប្រយុទ្ធប្រឆាំងជំងឺកូវីដ-១៩ !!!!! **|** ក្រុមហ៊ុន ក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស(Khmer Beverages) និងសប្បុរសជនផ្សេងៗទៀត បានឧបត្ថម្ភថវិកា សម្ភារៈ ជូនដល់សមាគមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្តេចតេជោ (TYDA)ដើម្បីរួមចំណែកប្រយុទ្ធប្រឆាំងជំងឺកូវីដ-១៩ !!!!! **|** ប្រសាសន៍សំខាន់ៗរបស់ ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន ម៉ាណែត អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក ក្នុងពិធីក្នុងពិធីប្រជុំឆ្លងរបាយការណ៍បូកសរុបលទ្ធផលការងារយោធា-សន្តិសុខឆមាសទី១ និងលើកទិសដៅឆមាសទី២ ឆ្នាំ២០២១ របស់កងទ័ពជើងគោក នៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ !!!! **|** ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អ្នកតំណាងរាស្ត្រ និងជាប្រធានសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា បានបង្ហាញពីជនល្មើស ប្រើប្រាស់គណនីដាក់រូបលោក ក្នុងបំណងទុច្ចរិតណាមួយ និងអោយសូមសាធារណៈជនទាំងអស់ មេត្តាប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ !!!!! **|** ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អ្នកតំណាងរាស្ត្រ និងជាយកសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា បានបង្ហាញពីជនល្មើស ប្រើប្រាស់គណនីដាក់រូបលោក ក្នុងបំណងទុច្ចរិតណាមួយ និងអោយសូមសាធារណៈជនទាំងអស់ មេត្តាប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ !!!!! **|** ក្រុមហ៊ុន ជីប ម៉ុង គ្រុបបានឧបត្ថម្ភ ថវិកា ចំនួន ១៧៥,០០០ ដុល្លារ ជូនដល់សមាគមគ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្តយុវជនសម្តេចតេជោ(TYDA)ដើម្បីរួមចំណែកប្រយុទ្ធប្រឆាំងជំងឺកូវីដ-១៩ !!!!! **|** សប្បុរសជន បាន ឧបត្ថម្ភថវិកា និង សម្ភារៈជូន ដល់ សមាគម គ្រូពេទ្យស្ម័គ្រចិត្ត យុវជន សម្តេចតេជោ(TYDA) ដើម្បីចូលរួម ប្រយុទ្ធប្រឆាំងជំងឺកូវីដ-១៩ !!!!! **|** កងពលតូចអន្តរាគមន៍លេខ៧ កងពលធំអន្តរាគមន៍លេខ៣ ទិសទី១ ប្រាសាទព្រះវិហារបានលើកកម្ពស់ស្មាររតីគ្រួសារអនុវត្តយ៉ាងម៉ឺងម៉ាត់នូវរាល់បទបញ្ជា សេចក្តីណែនាំ សេចក្តីកំណត់ នឹងផែនការផ្សេងៗ !!!!!! **|** សកម្មជនអ្នកស្រឡាញ់ភេទដូចគ្នានៅប្រទេសជប៉ុន បានជំរុញឱ្យមានការ ការពារផ្លូវច្បាប់ ក្នុងការតវ៉ានៅ រាជធានី តូក្យូ !!!! **|** ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ហ្វេសប៊ុក គាំទ្រការ ហាមឃាត់ របស់ លោក Donald Trump !!!!!! **|** ប្រទេសថៃ ព្រួយបារម្ភអំពី អំពើហឹង្សា នៅ ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) !!!!! **|** មហាជនសូមសរសើរ.! លោក ប៊ិន តន ស្ដេចបនល្បែងប្រចាំខេត្តរតនគីរី មានបារមីខ្លាំងមែន សូត្រគាថា បំបាំងភ្នែកអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងខេត្តទាំងមូល មើលលេងឃើញ វង់ល្បែងលោក ប៊ិន តន ហើយ.!!! **|** លោក អ៊ឹង ជាវឆាយ ដែលអ្នកស្រុកខេត្តឧត្តរមានជ័យ ផ្ដល់រហស្សនាមអោយឈ្មោះថាជាមេឈ្មួញឈើដ៏ល្បីប្រចាំភូមិភាគឧត្តរ ហ៊ានប្តឹងអ្នកសារព័ត៌មានទៅតុលាការ ជុំវិញការចុះផ្សាយរឿងជំនួញឈើ ដោយទារសំណងជំងឺចិត្តដប់លានរៀល.!!! **|** ជនសង្ស័យម្នាក់ដែលជាមេខ្យល់ នាំពលករ ឆ្លងដែនខុសច្បាប់ ត្រូវបានលោកព្រះរាជអាជ្ញារង ផាន់ ភីរម្យ ចោទប្រកាន់ជាផ្លូវការហើយ !!!!! **|** ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន ម៉ាណែត ផ្តល់អនុសាសន៍ ៣ចំណុច ក្នុងពិធីប្រកាស​ តែងតាំង ផ្លាស់ប្តូរមុខងារ ជូននាយទាហានជាន់ខ្ពស់ កងទ័ពជើងគោក !!!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Sun,06 June 2021 (Time 09:09 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់និងប្រែសម្រួល ចេញពី ប្រភព សារព័ត៌មាន AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ១១ រោច ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំឆ្លូវ ត្រីស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៥ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២១

សកម្មជនអ្នកស្រឡាញ់ភេទដូចគ្នានៅប្រទេសជប៉ុន បានជំរុញឱ្យមានការ ការពារផ្លូវច្បាប់ ក្នុងការតវ៉ានៅ រាជធានី តូក្យូ !!!!
សកម្មជនអ្នកស្រឡាញ់ភេទដូចគ្នានៅប្រទេសជប៉ុន បានជំរុញឱ្យមានការ ការពារផ្លូវច្បាប់ ក្នុងការតវ៉ានៅ រាជធានី តូក្យូ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់និងប្រែសម្រួល ចេញពី ប្រភព សារព័ត៌មាន AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃ អា អានបន្ត

Sun,06 June 2021 (Time 08:57 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់និងប្រែសម្រួល ចេញពី ប្រភព TV CNN NEWS ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ១១ រោច ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំឆ្លូវ ត្រីស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៥ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២១

ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ហ្វេសប៊ុក គាំទ្រការ ហាមឃាត់ របស់ លោក Donald Trump !!!!!!
ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ហ្វេសប៊ុក គាំទ្រការ ហាមឃាត់ របស់ លោក Donald Trump !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់និងប្រែសម្រួល ចេញពី ប្រភព TV CNN NEWS ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ១១ រោច ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំឆ្លូវ ត្រីស័ក ព អានបន្ត

Sun,06 June 2021 (Time 08:27 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់និងប្រែសម្រួល ចេញពី ប្រភព សារព័ត៌មាន CNA (Channel News Asia) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ៤រោច ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំឆ្លូវ ត្រីស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៥ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២១

ប្រទេសថៃ ព្រួយបារម្ភអំពី អំពើហឹង្សា នៅ ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) !!!!!
ប្រទេសថៃ ព្រួយបារម្ភអំពី អំពើហឹង្សា នៅ ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់និងប្រែសម្រួល ចេញពី ប្រភព សារព័ត៌មាន CNA (Channel News Asia) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ៤រោច ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំឆ្ អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:40 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

នឹង​មាន​គម្រោង​ធ្វើការ​តវ៉ា​នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​រុ​ស្ស៊ី​ដើម្បី​ជួយ​សង្គ្រោះ​ជីវិត​អ្នក​រិះគន់​វិមាន​ក្រឹម​ឡាំង​ លោក​ Navalny​ ខណៈ​ដែល​លោក​ខាងលិច​ព្រមាន​ប្រ​ធានា​ធីប​តី​លោក​ Putin !!!!
នឹង​មាន​គម្រោង​ធ្វើការ​តវ៉ា​នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​រុ​ស្ស៊ី​ដើម្បី​ជួយ​សង្គ្រោះ​ជីវិត​អ្នក​រិះគន់​វិមាន​ក្រឹម​ឡាំង​ លោក​ Navalny​ ខណៈ​ដែល​លោក​ខាងលិច​ព្រមាន​ប្រ​ធានា​ធីប​តី​លោក​ Putin !!!! ដោយះ លោក ភៀង ស អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:37 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ប្រទេសចំំនួន៨០%លើពិភពលោក នឹងស្ថិតក្នុង «ហាមធ្វើដំណើរ» របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ដោយសារការរាតត្បាតកូវីដ-១៩ !!!!!
ប្រទេសចំំនួន៨០%លើពិភពលោក នឹងស្ថិតក្នុង «ហាមធ្វើដំណើរ» របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ដោយសារការរាតត្បាតកូវីដ-១៩ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:33 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

សេត​វិមាន​និយាយ​ថា​ ៖​ គ្មាន​ការ​ធានា​ពី​អនាគត​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ក្រោយ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដកទ័ព​ចេញ​នោះ​ទេ​ !!!!
សេត​វិមាន​និយាយ​ថា​ ៖​ គ្មាន​ការ​ធានា​ពី​អនាគត​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ក្រោយ​សហរដ្ឋអាមេរិក​ដកទ័ព​ចេញ​នោះ​ទេ​ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជ អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:30 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​ទទូច​ឲ្យ​ក្រុម​តា​លី​បង់​ចូលរួម​ក្នុង​ដំណើរការ​សន្តិភាព​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ !!!
​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​ទទូច​ឲ្យ​ក្រុម​តា​លី​បង់​ចូលរួម​ក្នុង​ដំណើរការ​សន្តិភាព​របស់​អា​ហ្វ​ហ្គា​នី​ស្ថាន​ !!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក អានបន្ត

Tue,20 April 2021 (Time 10:27 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

សហរដ្ឋអាមេរិក​ព្រមាន​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ក្នុង​ការ​ហោះហើរ​ក្បែរ​ព្រំដែន​អ៊ុយ​ក្រែ​ន​ -​ រុ​ស្ស៊ី​ !!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក​ព្រមាន​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ក្នុង​ការ​ហោះហើរ​ក្បែរ​ព្រំដែន​អ៊ុយ​ក្រែ​ន​ -​ រុ​ស្ស៊ី​ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រភពពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ៩កើត ខែ ពិសាខ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 11:06 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី CNA ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ប្រទេសចិនស្វែងរក“ ការផ្លាស់ប្តូរប្រជាធិបតេយ្យ” ប៉ុន្តែគ្មានការដាក់ទណ្ឌកម្មណាមួយទៅលើប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាដែលគ្រប់គ្រងដោយរបបយោធាផ្ដាច់ការទេ !!!!!
ប្រទេសចិនស្វែងរក“ ការផ្លាស់ប្តូរប្រជាធិបតេយ្យ” ប៉ុន្តែគ្មានការដាក់ទណ្ឌកម្មណាមួយទៅលើប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាដែលគ្រប់គ្រងដោយរបបយោធាផ្ដាច់ការទេ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី CNA ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:51 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី RFI ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

បទអត្ថាធិប្បាយ : តើ​ការ​វាយ​បង្ក្រាប​បង្ហូរ​ឈាម​នៅ​ភូមា​នៅ​អូស​បន្លាយ​ដល់​ពេល​ណា​?
បទអត្ថាធិប្បាយ : តើ​ការ​វាយ​បង្ក្រាប​បង្ហូរ​ឈាម​នៅ​ភូមា​នៅ​អូស​បន្លាយ​ដល់​ពេល​ណា​? ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី RFI ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:44 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ដំណើរទស្សនកិច្ចរបស់អនុរដមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិរុស្សីបានបង្ហាញថាប្រទេសរុស្ស៊ីកំពុងគាំទ្រយោធាមីយ៉ាន់ម៉ាដ៏សាហាវឃោរឃៅ ប្រទេសរុស្ស៊ីចាំបាច់ត្រូវដឹងថាពួកគេកំពុងសហការជាមួយឥស្សរជនដែលបានប្រព្រឹត្តឧក្រិដ្ឋកម្មប្រឆាំងនឹងមនុស្សជាតិ !!!!
ដំណើរទស្សនកិច្ចរបស់អនុរដមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិរុស្សីបានបង្ហាញថាប្រទេសរុស្ស៊ីកំពុងគាំទ្រយោធាមីយ៉ាន់ម៉ាដ៏សាហាវឃោរឃៅ ប្រទេសរុស្ស៊ីចាំបាច់ត្រូវដឹងថាពួកគេកំពុងសហការជាមួយឥស្សរជនដែលបានប្រព្រឹត្តឧក្រិដ្ឋកម្ អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:37 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី Mekong Post ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ជីវប្រវត្តិសង្ខេបរបស់លោកស្រី អ៊ុងសាន ស៊ូជី !!!!
ជីវប្រវត្តិសង្ខេបរបស់លោកស្រី អ៊ុងសាន ស៊ូជី !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញពី Mekong Post ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១ ព អានបន្ត

Thu,01 April 2021 (Time 10:29 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញ ពី ទ្វារប្រវត្តិសាស្ត្រ ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសាឆ្នាំ ២០២១

ប្រវត្តិសាស្ត្រប្រទេសភូមា (មីយ៉ាន់ម៉ា) ភាគទី១ !!!!
ប្រវត្តិសាស្ត្រប្រទេសភូមា (មីយ៉ាន់ម៉ា) ភាគទី១ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញ ពី ទ្វារប្រវត្តិសាស្ត្រ ចេញផ្សាយថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែមេសា អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 09:10 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

លទ្ធផលតេស្តលើក្មេងអាយុ ១២-១៥ឆ្នាំបង្ហាញថា វ៉ាក់សាំង Pfizer-BioNTech «មានប្រសិទ្ធភាព១០០%» ប្រឆាំងនឹងកូវីដ-១៩ !!!!!
លទ្ធផលតេស្តលើក្មេងអាយុ ១២-១៥ឆ្នាំបង្ហាញថា វ៉ាក់សាំង Pfizer-BioNTech «មានប្រសិទ្ធភាព១០០%» ប្រឆាំងនឹងកូវីដ-១៩ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ព អានបន្ត

Wed,31 March 2021 (Time 10:58 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២១

ស្ថានការណ៍ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កាន់តែអាក្រក់ៗទៅ ហើយក្រោយ ក្រុមបាតុករ បានស្លាប់កើន ឡើន ដល់៥២០ នាក់ !!!!!
ស្ថានការណ៍ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កាន់តែអាក្រក់ៗទៅ ហើយក្រោយ ក្រុមបាតុករ បានស្លាប់កើន ឡើន ដល់៥២០ នាក់ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី AFP ចេញផ្សាយថ្ងៃពុធ ៣រោច ខែចេត្រ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំ មន្រ្តីនៃមន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធអញ្ជើញចុះពិនិត្យទីតាំង ដងផ្លូវសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
918 នាក់
ម្សិលមិញ :
7299 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
49963 នាក់
ខែនេះ :
447793 នាក់
3 ខែនេះ :
1534120 នាក់
សរុប :
10562883 នាក់