Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សាត គឹមសាន ត្រូវបានប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា សម្រេចតែងតាំង ជាស្នងការខេត្តបាត់ដំបង !!!!! **|** លោកនាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន Yoshihide Suga និងលោកDonald Trump ប្តេជ្ញាថានឹងជំរុញសម្ព័ន្ធមិត្តសន្តិសុខជប៉ុន - សហរដ្ឋអាមេរិក អោយកាន់តែរឹងមាំ !!!! **|** លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនលោក Yoshihide Suga បានទទូចឱ្យចិនកុំបង្កភាពតានតឹងនៅសមុទ្រចិនខាងកើត !!!!! **|** រយះពីរថ្ងៃនេះ( ១៨,១៩ខែកញ្ញា) កាលពីម្សិលមិញនេះ កម្ដៅកាន់តែឡើងខ្លាំងហើយ រវាង កោះតៃវ៉ាន់និង មហាយក្សចិន !!!!!! **|** ស្វែងយល់អំពី ជីវប្រវត្តិសង្ខេប របស់ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនថ្មី លោក Suga Yoshihide !!!!! **|** វិវាទ ជម្លោះដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង កាន់តែក្ដៅឡើងៗ បន្ទាប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិក បានបញ្ចូន នាវាចម្បាំង ជាច្រើនគ្រឿង ប្រតិបត្តិការ នៅដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង(ភាគបញ្ចប់) !!!!!! **|** លោក Yoshihide Suga នាយករដ្ឋមន្រ្តីថ្មីជប៉ុន ជ្រើសយក លោករដ្ឋមន្រ្តី ក្រសួងសុខាភិបាល ធ្វើជាប្រធានគណៈរដ្ឋមន្រ្តីថ្មី បន្ទាប់ពី សភាបានជ្រើសរើស ធ្វើជានាយករដ្ឋមន្ត្រី ស្នងតំណែង ពីលោកអាបេ!! **|** ភូមិសាស្រ្ត នៃ សមុទ្រ កាសព្យែន !!!!! **|** ភូមិសាស្ត្រ នៃសមុទ្រចិនខាងត្បូង និង ទ្វីបអាស៊ី( ភាគទី១ )!!!!!! **|** លោក Yoshihide Suga ដែលជាលេខាធិការ (នាយកខុទ្ទកាល័យ) របស់ លោក អាបេ ស៉ីនហ្សូ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុន បានឈ្នះឆ្នោតភ្លូកទឹកភ្លូកដី ក្នុងការជ្រើសរើស មេគណបក្សកាន់អំណាច LDP!!! **|** ឧត្តមសេនីយ៍ មេដឹកនាំ រដ្ឋប្រហារនៃប្រទេសម៉ាលី ដាក់លក្ខខណ្ឌគ្រប់គ្រងប្រទេស៣ឆ្នាំ ទើបព្រមដោះលែងលោកប្រធានាធិបតី នាយករដ្ឋមន្ត្រី និងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ ដ៏ទៃទៀត !!!!!!! **|** មេដឹកនាំបេះដូងដែក លោកស្រី Tsai Ing-wen បាននិយាយថា កោះតៃវ៉ាន់ មិនមែនងាយស្រួល អោយមហាយក្សចិន វាយប្រហារមកលើកោះ តៃវ៉ាន់ បានដោយស្រួលៗ នោះទេ !!!!!!! **|** ប្រជាពលរដ្ឋ នៅខេត្តព្រះវិហារ សូមសម្ដេចសេនាពិជ័យ ទៀ បាញ់ ចាត់វិធានការ ទៅលើ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី ចាន់ សុខុន ហៅការ៉ែ ២ មេបញ្ជាការរង កងពលតូចលេខ ៨ យកទៅដុះក្អែល ផងទាន ចំពោះករណី ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធ រំលោភដីរដ្ឋ !!!!! **|** **|** នាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន លោក អាបេ ស៊ីនហ្សូ បានលាលែងពីតំណែង ដោយសារហេតុផល សុខភាព !!!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

So,20 September 2020 (Time 10:24 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៣កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

លោកនាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន Yoshihide Suga និងលោកDonald Trump ប្តេជ្ញាថានឹងជំរុញសម្ព័ន្ធមិត្តសន្តិសុខជប៉ុន - សហរដ្ឋអាមេរិក អោយកាន់តែរឹងមាំ !!!!
លោកនាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន Yoshihide Suga និងលោកDonald Trump ប្តេជ្ញាថានឹងជំរុញសម្ព័ន្ធមិត្តសន្តិសុខជប៉ុន - សហរដ្ឋអាមេរិក អោយកាន់តែរឹងមាំ !!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ អានបន្ត

So,20 September 2020 (Time 09:57 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៣កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនលោក Yoshihide Suga បានទទូចឱ្យចិនកុំបង្កភាពតានតឹងនៅសមុទ្រចិនខាងកើត !!!!!
លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនលោក Yoshihide Suga បានទទូចឱ្យចិនកុំបង្កភាពតានតឹងនៅសមុទ្រចិនខាងកើត !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៣កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ អានបន្ត

So,20 September 2020 (Time 09:38 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៣កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

រយះពីរថ្ងៃនេះ( ១៨,១៩ខែកញ្ញា) កាលពីម្សិលមិញនេះ កម្ដៅកាន់តែឡើងខ្លាំងហើយ រវាង កោះតៃវ៉ាន់និង មហាយក្សចិន !!!!!!
រយះពីរថ្ងៃនេះ( ១៨,១៩ខែកញ្ញា) កាលពីម្សិលមិញនេះ កម្ដៅកាន់តែឡើងខ្លាំងហើយ រវាង កោះតៃវ៉ាន់និង មហាយក្សចិន !!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៣កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ អានបន្ត

Sa,19 September 2020 (Time 11:12 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ២កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៩ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

ស្វែងយល់អំពី ជីវប្រវត្តិសង្ខេប របស់ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនថ្មី លោក Suga Yoshihide !!!!!
ស្វែងយល់អំពី ជីវប្រវត្តិសង្ខេប របស់ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនថ្មី លោក Suga Yoshihide !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ២កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ង អានបន្ត

Fr,18 September 2020 (Time 03:55 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

វិវាទ ជម្លោះដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង កាន់តែក្ដៅឡើងៗ បន្ទាប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិក បានបញ្ចូន នាវាចម្បាំង ជាច្រើនគ្រឿង ប្រតិបត្តិការ នៅដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង(ភាគបញ្ចប់) !!!!!!
វិវាទ ជម្លោះដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង កាន់តែក្ដៅឡើងៗ បន្ទាប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិក បានបញ្ចូន នាវាចម្បាំង ជាច្រើនគ្រឿង ប្រតិបត្តិការ នៅដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង(ភាគបញ្ចប់) !!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា អានបន្ត

Fr,18 September 2020 (Time 12:58 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

លោក Yoshihide Suga នាយករដ្ឋមន្រ្តីថ្មីជប៉ុន ជ្រើសយក លោករដ្ឋមន្រ្តី ក្រសួងសុខាភិបាល ធ្វើជាប្រធានគណៈរដ្ឋមន្រ្តីថ្មី បន្ទាប់ពី សភាបានជ្រើសរើស ធ្វើជានាយករដ្ឋមន្ត្រី ស្នងតំណែង ពីលោកអាបេ!!
លោក Yoshihide Suga នាយករដ្ឋមន្រ្តីថ្មីជប៉ុន ជ្រើសយក លោករដ្ឋមន្រ្តី ក្រសួងសុខាភិបាល ធ្វើជាប្រធានគណៈរដ្ឋមន្រ្តីថ្មី បន្ទាប់ពី សភាបានជ្រើសរើស ធ្វើជានាយករដ្ឋមន្ត្រី ស្នងតំណែង ពីលោកអាបេ!! ប្រែសម្រួលដោយះ អានបន្ត

Fr,18 September 2020 (Time 12:30 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

ភូមិសាស្រ្ត នៃ សមុទ្រ កាសព្យែន !!!!!
ភូមិសាស្រ្ត នៃ សមុទ្រ កាសព្យែន !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ អានបន្ត

Fr,18 September 2020 (Time 11:55 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

ភូមិសាស្ត្រ នៃសមុទ្រចិនខាងត្បូង និង ទ្វីបអាស៊ី( ភាគទី១ )!!!!!!
ភូមិសាស្ត្រ នៃសមុទ្រចិនខាងត្បូង និង ទ្វីបអាស៊ី( ភាគទី១ )!!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០ អានបន្ត

Di,15 September 2020 (Time 12:52 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១៣រោច ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២០ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

លោក Yoshihide Suga ដែលជាលេខាធិការ (នាយកខុទ្ទកាល័យ) របស់ លោក អាបេ ស៉ីនហ្សូ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុន បានឈ្នះឆ្នោតភ្លូកទឹកភ្លូកដី ក្នុងការជ្រើសរើស មេគណបក្សកាន់អំណាច LDP!!!
លោក Yoshihide Suga ដែលជាលេខាធិការ (នាយកខុទ្ទកាល័យ) របស់ លោក អាបេ ស៉ីនហ្សូ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុន បានឈ្នះឆ្នោតភ្លូកទឹកភ្លូកដី ក្នុងការជ្រើសរើស មេគណបក្សកាន់អំណាច LDP!!! ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញ អានបន្ត

Di,01 September 2020 (Time 04:41 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១៤ កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១ខែ កញ្ញា ឆ្នាំ ២០២០

ឧត្តមសេនីយ៍ មេដឹកនាំ រដ្ឋប្រហារនៃប្រទេសម៉ាលី ដាក់លក្ខខណ្ឌគ្រប់គ្រងប្រទេស៣ឆ្នាំ ទើបព្រមដោះលែងលោកប្រធានាធិបតី នាយករដ្ឋមន្ត្រី និងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ ដ៏ទៃទៀត !!!!!!!
ឧត្តមសេនីយ៍ មេដឹកនាំ រដ្ឋប្រហារនៃប្រទេសម៉ាលី ដាក់លក្ខខណ្ឌគ្រប់គ្រងប្រទេស៣ឆ្នាំ ទើបព្រមដោះលែងលោកប្រធានាធិបតី នាយករដ្ឋមន្ត្រី និងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ ដ៏ទៃទៀត !!!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា អានបន្ត

Di,01 September 2020 (Time 12:35 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១៤ កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

មេដឹកនាំបេះដូងដែក លោកស្រី Tsai Ing-wen បាននិយាយថា កោះតៃវ៉ាន់ មិនមែនងាយស្រួល អោយមហាយក្សចិន វាយប្រហារមកលើកោះ តៃវ៉ាន់ បានដោយស្រួលៗ នោះទេ !!!!!!!
មេដឹកនាំបេះដូងដែក លោកស្រី Tsai Ing-wen បាននិយាយថា កោះតៃវ៉ាន់ មិនមែនងាយស្រួល អោយមហាយក្សចិន វាយប្រហារមកលើកោះ តៃវ៉ាន់ បានដោយស្រួលៗ នោះទេ !!!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គ អានបន្ត

So,30 August 2020 (Time 11:55 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣០ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

នាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន លោក អាបេ ស៊ីនហ្សូ បានលាលែងពីតំណែង ដោយសារហេតុផល សុខភាព !!!!!
នាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន លោក អាបេ ស៊ីនហ្សូ បានលាលែងពីតំណែង ដោយសារហេតុផល សុខភាព !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃ អានបន្ត

Sa,29 August 2020 (Time 12:25 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១១កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៩ ខែ សីហា ឆ្នាំ ២០២០

លោកឧត្តមសេនីយ៍កំពូល របស់ សហរដ្ឋអាមេរិក មើលមិនឃើញពីតួនាទីយោធា ក្នុងការដោះស្រាយការបោះឆ្នោត ប្រធានាធិបតី នៅដើមខែ វិច្ឆិកាខាងមុខនេះទេ !!!!!!!
លោកឧត្តមសេនីយ៍កំពូល របស់ សហរដ្ឋអាមេរិក មើលមិនឃើញពីតួនាទីយោធា ក្នុងការដោះស្រាយការបោះឆ្នោត ប្រធានាធិបតី នៅដើមខែ វិច្ឆិកាខាងមុខនេះទេ !!!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១ អានបន្ត

Sa,29 August 2020 (Time 11:27 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១១កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៩ ខែ សីហា ឆ្នាំ ២០២០

គណបក្សប្រជាធិបតេយ្យសេរី(LDP)របស់ប្រទេសជប៉ុន កំពុងស្វែងរក អ្នកជំនួស លោក អាបេ ស៉ីនហ្សូដែលទើបតែប្រកាសលាលែងពីតំណែងនាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុនជាថ្មីម្តងទៀត ព្រោះតែបញ្ហាសុខភាព!!!!!
គណបក្សប្រជាធិបតេយ្យសេរី(LDP)របស់ប្រទេសជប៉ុន កំពុងស្វែងរក អ្នកជំនួស លោក អាបេ ស៉ីនហ្សូដែលទើបតែប្រកាសលាលែងពីតំណែងនាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុនជាថ្មីម្តងទៀត ព្រោះតែបញ្ហាសុខភាព!!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចា អានបន្ត

Fr,28 August 2020 (Time 09:55 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១០កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៨ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

ដំណឹងបាត់ខ្លួន លោកស្រី គីម យ៉ូចុង ប្អូនស្រី លោក គីម ជុងអ៊ុន បានធ្វើអោយ ពិភពលោក តាមដានយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ បំផុត !!!!!
ដំណឹងបាត់ខ្លួន លោកស្រី គីម យ៉ូចុង ប្អូនស្រី លោក គីម ជុងអ៊ុន បានធ្វើអោយ ពិភពលោក តាមដានយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ បំផុត !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១០កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ខេត្តកណ្ដាល នាំយកអំណោយមនុស្សធម៌ ចែកជូនពលរដ្ឋក្រីក្រ និងងាយរងគ្រោះ ក្នុងអំឡុង នៃជំងឺកូវីដ១៩ ចំនួន៩0 គ្រួសារ ក្នុងស្រុកពញាឮ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
568 នាក់
ម្សិលមិញ :
14325 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
89342 នាក់
ខែនេះ :
447964 នាក់
3 ខែនេះ :
1225977 នាក់
សរុប :
6107152 នាក់