Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
កិច្ចប្រជុំបច្ចេកទេ​សពិភាក្សាលើ​"ប្លង់គោលគំនិត ដើម្បីបង្កើត​ផែនការមេអ​ភិវឌ្ឍទេសចរណ៍ ខេត្ត​កែបឱ្យ​ទៅជា តំបន់ទេសចរណ៍ សម្រាកលំហែកម្រិតខ្ពស់" **|** ផ្ទះចំនួន​៣ខ្នង រងការឆាបឆេះអស់ទាំងស្រុង ដោយសារតែដុតខ្សែភ្លើងយក​លួស​ **|** សម្តេចអគ្គមហាពញាចក្រី ​ហេង សំរិន ប្រធានរដ្ឋសភា អនុញ្ញាតឲ្យ ឯកអគ្គរដ្ឋទូត ប៉ាគីស្ថានចប់អា​ណត្តិចូលសម្តែងការគួរសមនិងជម្រាបលា **|** សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អំពាវនាវទៅដ​ល់ម្ចាស់រោងម៉ាស៊ីន​កិនស្រូវទាំងអស់ សូមកុំទំលាក់ថ្លៃស្រូវ របស់ប្រជាកសិ​ករអោយសោះ **|** បញ្ជូនខ្លួនជន​សង្ស័យ ប្រុស ស្រីចំនួន​២៥នាក់ ទៅតុលាការ ​ពាក់ពន្ឋ័ករណីគ្រឿងញៀន **|** នារី​ពលករខ្មែរ​​​០២នាក់​ ដែលធ្វើ​ការ​នៅ​ប្រទេស​ថៃ​ ធ្លាក់​ពី​លើ​​ម៉ូតូបណ្តាល​ឲ្យ​​រងរបួស​ធ្ងន់ បញ្ជូន​សង្គ្រោះនៅមន្ទីពេទ្យ **|** ចាប់ឃាត់​ជនសង្ស័យចំនួន៥​នាក់​ នៅក្រុង​សំរោង ពាក់ពន្ឋ័ករណីគ្រឿងញៀន **|** បុរ​សវ័​យចំណាស់ម្នាក់ ទើបមករស់នៅក្នុងខេត្តរត​នគិរី បាន​ត្រឹម៥ថ្ងៃ ​ត្រូវស្លាប់​បាត់បង់ជីវិត ​ដោយ​សា​រគាំង​បេះដូង **|** កីឡាការិនី ខាន់ ចេសា ដណ្តើមបានមេដាយមាស១គ្រឿង ក្រោយ​ឈ្នះហ្វីលីពីន នៅSEA Games **|** ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពតចុះត្រួតពិនិត្យការកែលម្អសោភ័ណភាពរង្វង់មូលទុរេននិងក្លោងទ្វារពហុកីឡដ្ឋានខេត្តកំពត **|** សាខាកាកបាទក្រហម​ខេត្តកំពង់ចាម ប្រារព្ធទិវាអន្តរជាតិ នៃអ្នកស្ម័គ្រចិត្ត ៥ ធ្នូ ២០១៩ ក្រោមប្រ​ធាន​បទ «ស្ម័គ្រចិត្ត ដើម្បី អនាគតប្រកបដោយបរិយាប័ន្ន» **|** កិច្ចប្រជុំសា​មញ្ញលើកទី៦ ​អាណត្តិទី៣ របស់ក្រុមប្រឹក្សា​ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ពិភាក្សាលើរ​បៀបវា​រៈចំនួន៤ **|** ប៉ាណូខ្លោងទ្វារចូលផ្សារ​កំពង់ត្រាច ផ្នែកខាងលិច ដាច់ធ្លាក់ចុះក្រោម បណ្តាលឱ្យស្ត្រី​ម្នាក់រងរបួស​ធ្ងន់ **|** រដ្ឋបាលស្រុកដំណាក់​ចង្អើរ ប្រារព្ធខួបអនុស្សាវរីយ៍​លើកទី៤១ នៃទិវាកំណើតរណ​សិរ្ស​សាមគ្គី​អភិវឌ្ឍន៍ មាតុភូមិកម្ពុជា **|** ឆេះបន្ទប់ជួលស្នាក់នៅ ក្នុ​ងក្រុង​ព្រះសីហនុ សំណា​ងល្អមិនបណ្ដាល​ឲ្យគ្រោះថ្នាក់​ដល់មនុស្ស **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Di,10 Dezember 2019 (Time 04:41 )
ដោយ ៖ មជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន

នារី​ពលករខ្មែរ​​​០២នាក់​ ដែលធ្វើ​ការ​នៅ​ប្រទេស​ថៃ​ ធ្លាក់​ពី​លើ​​ម៉ូតូបណ្តាល​ឲ្យ​​រងរបួស​ធ្ងន់ បញ្ជូន​សង្គ្រោះនៅមន្ទីពេទ្យ
ប្រទេសថៃ៖នារី​ពលករខ្មែរ​​​ចំនួន០២នាក់​ ដែលធ្វើ​ការ​នៅ​ប្រទេស​ថៃ​ ធ្លាក់​ពី​លើ​​ម៉ូតូបណាតល​ឲ្យ​​រង​របួស​ធ្ងន់ ដឹកបញ្ជូនទៅសង្គ្រោះនៅឯមន្ទីពេទ្យ​រ៉ាក់​យ៉ង ប្រទេសថៃ។​ ហេតុការណ៍​គ្រោះថ្នាក់​ធ្លាក់នេះ​បា អានបន្ត

Mi,04 Dezember 2019 (Time 10:24 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ធីរិទ្ធិ យ៉ាណូ ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៨កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០៤ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩

កិច្ចប្រជុំកំពូល នៃអង្គការណាតូ នៅចក្រភពអង់គ្លេស មានការខ្វែងគំនិតគ្នា !!!!!!!!!
កិច្ចប្រជុំកំពូល នៃអង្គការណាតូ នៅចក្រភពអង់គ្លេស មានការខ្វែងគំនិតគ្នា !!!!!!!!! ដោយះ លោក ធីរិទ្ធិ យ៉ាណូ ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៨កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០៤ ខែធ្នូ ឆ្ អានបន្ត

Mo,25 November 2019 (Time 11:39 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ធីរិទ្ធិ យ៉ាណូ ចេញផ្សាយនៅថ្ងៃ ចន្ទ ១៤ រោច ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ព.ស.២៥៦៣ ត្រូវនិង ថ្ងៃទី ២៥ ខែ វិឆ្ឆិកា ឆ្នាំ ២០១៩

សហរដ្ឋអាមេរិករារាំងអ្នកទាមទារនៅវ៉េណេស៊ុយអេឡាពីការអនុវត្តការវិនិច្ឆ័យសេចក្តីសំរេចចិត្តអាជ្ញាកណ្តាល ដែលប្រទេសមួយចំនួន ត្រូវបានរបប របស់ លោកម៉ាឌូរ៉ូ ជំពាក់បំណុល !!!!!!
សហរដ្ឋអាមេរិករារាំងអ្នកទាមទារនៅវ៉េណេស៊ុយអេឡាពីការអនុវត្តការវិនិច្ឆ័យសេចក្តីសំរេចចិត្តអាជ្ញាកណ្តាល ដែលប្រទេសមួយចំនួន ត្រូវបានរបប របស់ លោកម៉ាឌូរ៉ូ ជំពាក់បំណុល !!!!!! ដោយះ លោក ធីរិទ្ធិ យ៉ាណូ ចេញផ្សាយ អានបន្ត

Mo,25 November 2019 (Time 11:49 )
ដោយ ៖ លោក ធីរិទ្ធិ យ៉ាណូ ចេញផ្សាយថ្ងៃច័ន្ទ ១៤រោច ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៦ ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ ២០១៩

លទ្ធផលការបោះឆ្នោត ថ្នាក់មូលដ្ឋាន នៅទីក្រុងហុងកុង ក្រុមគាំទ្រ លទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យ បានឈ្នះឆ្នោតភ្លូកទឹកភ្លូកដី ដែលអ្នកចេញទៅបោះឆ្នោត មានការកើនឡើងខ្ពស់ !!!!!!!
លទ្ធផលការបោះឆ្នោត ថ្នាក់មូលដ្ឋាន នៅទីក្រុងហុងកុង ក្រុមគាំទ្រ លទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យ បានឈ្នះឆ្នោតភ្លូកទឹកភ្លូកដី ដែលអ្នកចេញទៅបោះឆ្នោត មានការកើនឡើងខ្ពស់ !!!!!!! ដោយះ លោក ធីរិទ្ធិ យ៉ាណូ ចេញផ្សាយថ្ងៃច័ន អានបន្ត

Mi,20 November 2019 (Time 10:18 )
ដោយ ៖ ដោយ : លោក សោ សិលា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៩រោច ខែ មិគសិរ ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២០ ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ ២០១៩

គួរដឹងគួរស្វែងយល់! យុទ្ធសាស្រ្ត ៣យ៉ាង ដែលប្រទេស កូរ៉េខាងត្បូង អាចប្រែក្លាយ ប្រជាជនពីភាពក្រីក្រ ទៅជាសហគ្រិនពូកែៗ យ៉ាងឆាប់រហ័ស !!!!!
គួរដឹងគួរស្វែងយល់! យុទ្ធសាស្រ្ត ៣យ៉ាង ដែលប្រទេស កូរ៉េខាងត្បូង អាចប្រែក្លាយ ប្រជាជនពីភាពក្រីក្រ ទៅជាសហគ្រិនពូកែៗ យ៉ាងឆាប់រហ័ស !!!!! ដោយ : លោក សោ សិលា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៩រោច ខែ មិគសិរ ឆ្នាំកុរ ឯក អានបន្ត

Do,14 November 2019 (Time 11:48 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក សោ សិលា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ២រោច ខែកក្ដិក ឆ្នាំ កុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៤ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០១៩

ស្ថាប័នតុលាការ ICC បានយល់ព្រមអោយមានការស៊ើបអង្កេតលើការនិរទេសជនជាតិរ៉ូហ៊ីងយ៉ានៅប្រទេស មីយ៉ាន់មា !!!!!!
ស្ថាប័នតុលាការ ICC បានយល់ព្រមអោយមានការស៊ើបអង្កេតលើការនិរទេសជនជាតិរ៉ូហ៊ីងយ៉ានៅប្រទេស មីយ៉ាន់មា !!!!!! ដោយះ លោក សោ សិលា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ២រោច ខែកក្ដិក ឆ្នាំ កុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវ អានបន្ត

Do,14 November 2019 (Time 12:06 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក គិម លីហុង ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ១២ កើត ខែ កត្តិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៣ ខែ វិច្ឆិកាឆ្នាំ ២០១៩ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

ប្រធានាធិបតី ប្រទេស រុស្ស៊ី បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រទេសលោកមិនចាំបាច់បង្កើន ថវិកាលើវិស័យយោធាទៀតទេ ព្រោះបច្ចុប្បន្ននេះ រុស្ស៊ី បានការអភិវឌ្ឍន៍សព្វាវុធទំនើបលើលោក រួចហើយ !!!!
ប្រធានាធិបតី ប្រទេស រុស្ស៊ី បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រទេសលោកមិនចាំបាច់បង្កើន ថវិកាលើវិស័យយោធាទៀតទេ ព្រោះបច្ចុប្បន្ននេះ រុស្ស៊ី បានការអភិវឌ្ឍន៍សព្វាវុធទំនើបលើលោក រួចហើយ !!!! ដោយះ លោក គិម លីហុង ចេញផ អានបន្ត

Mi,13 November 2019 (Time 07:18 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក សោ សិលា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ២កើត ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៣ ខែ វិច្ឆិកាឆ្នាំ ២០១៩ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

លោក នាយករដ្ឋមន្ត្រី ប្រទេស អ៉ីស្រាអែល បានព្រមាន ទៅដល់ពួកសកម្មប្រយុទ្ទ ជីហាតអ៉ីស្លាមនៅហ្គាហ្សា ថា អ៉ីស្រាអែល មានការអត់ធ្មត់ មានដែនកំណត់ !!!!!
លោក នាយករដ្ឋមន្ត្រី ប្រទេស អ៉ីស្រាអែល បានព្រមាន ទៅដល់ពួកសកម្មប្រយុទ្ទ ជីហាតអ៉ីស្លាមនៅហ្គាហ្សា ថា អ៉ីស្រាអែល មានការអត់ធ្មត់ មានដែនកំណត់ !!!!! ដោយះ លោក សោ សិលា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ២កើត ខែកក្ដិក អានបន្ត

Mi,13 November 2019 (Time 04:10 )
ដោយ ៖ ដោយ : លោក អ៉ឹម ភក្ដី ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ២រោច ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៣ ខែ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០១៩ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

គោលនយោបាយ បួនយ៉ាង ដែលបិតាស្ថាបនិក ប្រទេស សឹង្ហបុរី ប្រែក្លាយកូនកោះមួយនេះ អោយក្លាយទៅជា ប្រទេសមហាអំណាចសេដ្ឋកិច្ច ប្រចាំតបន់អាស៉ី !!!!!
គោលនយោបាយ បួនយ៉ាង ដែលបិតាស្ថាបនិក ប្រទេស សឹង្ហបុរី ប្រែក្លាយកូនកោះមួយនេះ អោយក្លាយទៅជា ប្រទេសមហាអំណាចសេដ្ឋកិច្ច ប្រចាំតបន់អាស៉ី !!!!! ដោយ : លោក អ៉ឹម ភក្ដី ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ២រោច ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុ អានបន្ត

Mo,11 November 2019 (Time 01:32 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភួង មុនីរដ្ឋ ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ ១៥កើត ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១១ ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ ២០១៩ ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

ហ្វូងមនុស្សអបអរសាទរស្វាគមន៍អធិរាជថ្មីរបស់ជប៉ុននៅក្នុងក្បួនដង្ហែរដ៏កម្រមួយ នៅទីក្រុងតូក្យូ !!!!!
ហ្វូងមនុស្សអបអរសាទរស្វាគមន៍អធិរាជថ្មីរបស់ជប៉ុននៅក្នុងក្បួនដង្ហែរដ៏កម្រមួយ នៅទីក្រុងតូក្យូ !!!!! ដោយះ លោក ភួង មុនីរដ្ឋ ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ ១៥កើត ខែកក្ដិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ អានបន្ត

Do,07 November 2019 (Time 10:03 )
ដោយ ៖ មជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន

នាយករដ្ឋមន្ត្រី​​ថៃ ប្រកាស​ជា​ឱឡារិក មិន​អនុញ្ញាត​ឲ្យទណ្ឌិត សម រង្ស៊ី ឆ្លង​ចូលមក​កម្ពុជា​តាម​ទឹកដី​ថៃ​ឡើយ
អន្តរជាតិ​៖លោក ប្រា​យុទ្ធ ចាន់​អូ​ឆា នាយករដ្ឋមន្ត្រី​នៃ​ប្រទេស​ថៃ​បានប្រកាស មិន​អនុញ្ញាត​ឲ្យទ​ណ្ឌិត សម រង្ស៊ី ឆ្លង​ចូលមក​កម្ពុជា​តាម​ទឹកដី​ថៃ​ឡើយ។នេះ​បើ​យោងតាម​ការចុះផ្សាយ​រប​ស់កា​សែត Bangkok Post កាល អានបន្ត