Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ប្រទេសចិន បានផ្តល់ថ្នាំវ៉ាក់សាំង ការពារ Covid - ១៩ ដល់ លោកគីម ជុនអ៊ុន មេដឹកនាំកូរ៉េខាងជើងនិងក្រុមគ្រួសារ រួមនឹងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ !!!!!! **|** មន្ទីរពេទ្យរុស្សី បាននិយាយថា ខ្លួនបានចាប់ផ្តើមចាក់វ៉ាក់សាំង Covid ១៩ កាលពីសប្តាហ៍មុន ដែលបានបង្ហាញលទ្ធផល ៩២ភាគរយ !!!!!! **|** លោកស្រី កាម៉ាឡា ហារីស កាល ពីថ្ងៃ អាទិត្យ កន្លងមក បានប្រកាស ក្រុម ទំនាក់ទំនង ជាន់ខ្ពស់ នៃសេតវិមាន ទាំងអស់ រួម ទាំងអតីត ប្រធាន ផ្នែកទំនាក់ទំនង នៃ សេតវិមាន លោក អូបា សាគីគី ជាលេខាធិការ សារព័ត៌មាន !!!!! **|** វ៉ាក់សាំង COVID-19 មានពីរនៅ សហរដ្ឋអាមេរិក ក្នុងប៉ុន្មានសប្តាហ៍ ខាងមុខនេះ ហើយការប្រើប្រាស់និងត្រូវ ចាប់ផ្ដើម មុនថ្ងៃបុណ្យណូអែល ឆ្នាំនេះ !!!!!! **|** លោក ចូ បៃដិន កំពុងថ្លឹងថ្លែង ពីការជ្រើសរើសជាប្រវត្តិសាស្រ្តសម្រាប់មុខតំណែង រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិ ក្នុងមុខតំណែងលោក ជាប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក ទី៤៦ នៅពេលខាងមុខនេះ !!!!!! **|** អូស្រ្តាលីទាមទារការសុំទោសបន្ទាប់ពីការសរសេរសារជាផ្លូវការរបស់ចិនស្តីពី "ការក្លែងបន្លំរូបភាព" នៃទាហានដែលគំរាមកំហែងដល់កុមារ !!!!! **|** ក្រុមហ៊ុនឯកជនចំនួន ២ត្រូវបានរដ្ឌាភិបាលសឹង្ហបូរី ជួលអោយប្រតិបត្តិការរថយន្តសង្គ្រោះបន្ទាន់របស់អេសឌីអេហ្វអេ ៣០ ជាផ្នែលមួយនៃគំរូអ្នកម៉ៅការថ្មីរបស់រដ្ឋាភិបាលសឹង្ហបុរី !!!!! **|** សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញបើកការដ្ឋានសាងសង់ និងកែលម្អផ្លូវ៣៨ខ្សែ នៅក្រុងសៀមរាប !!! **|** ខុទ្ទកាល័យ​ សម្ដេច​ក្រឡាហោម​ ស​ ខេ​ង​ ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី​ រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងមហាផ្ទៃ​ សូម​ជម្រាប​ជូន​សាធារណជន​មេត្តា​ជ្រាប​ថា​ !!!!! **|** សម្ដេចក្រឡាហោម ស ខេង ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី និងជារដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងមហាផ្ទៃ បានសរសេរសារ ជូនបងប្អូនជនរួមជាតិជាទីគោរពស្រលាញ់ដ៏ជ្រាលជ្រៅ !!!!!!! **|** លោកជំទាវ ឱ វណ្ណឌីន អ្នកនាំពាក្យក្រសួងសុខាភិបាល និងជារដ្ឋលេខាធិការ បានមានប្រសាសន៍ថាលោកជំទាវ សុំលើកដៃអង្វរដល់បងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋមេត្តា កុំរុញឲ្យខ្លោច រោចឲ្យឆៅ, នេះជាពេលវេលាដែលខ្មែរ ត្រូវរួមគ្នាស្តាប់ តាមការណែនាំរបស់ សម្តេចតេជោ និង ក្រសួង ទប់ស្កាត់កូវីដ១៩ !!!! **|** ក្រសួងសុខាភិបាលនៃព្រះរាជណាចក្រកម្ពុជា បាន ច្រានចោលព័ត៌មានថា «ភរិយាអគ្គនាយកពន្ធនាគារនៃក្រសួងនហាផ្ទៃ ទើបតែវិញត្រឡប់មកពីសហរដ្ឌអាមេរិក», គឺជាព័ត៌មានញុះញង់បង្កចលាចល !!!! **|** នៅក្នុងកិច្ចប្រជុំសហភាពអ៉ីរ៉ុប បប្រទេសបារាំងធ្វើម្ចាស់ផ្ទះ បារាំង និង​សមាជិក​សភា​អឺរ៉ុប ជំរុញ​ឲ្យ​មានការ​ដាក់​ទណ្ឌកម្ម​ ទៅលើប្រទេសទួរគីនៅខែក្រោយនេះ !!!!!. **|** មេយោធាអ៊ី​រ៉ា​ក់​បាននិយាយថា ត្រូវបានបណ្ដុះបណ្ដាលមេដឹកនាំនៃកងជីវពល​គាំទ្រ​ដោយ​អ៊ី​រ៉​ង់​ ដែល​កំពុង​ស្ថិត​ក្រោម​ទណ្ឌកម្ម​របស់​ សហរដ្ឋអាមេរិក ឲ្យ កាន់តំណែងក្នុងជួរ កងទ័ព !!!! **|** ចំណុចរសើប ដែលពិភពលោក ព្រួយបារម្ភ នោះ គឺ រ៉េអាក់ទ័រនុយក្លេអ៊ែរដំបូង ដែលចិនអភិវឌ្ឍឡើងដោយខ្លួនឯង បានចាប់ផ្តើមដំណើរការហើយ ក្ដីបារម្ភប្រទេសកូរ៉េខាងជើង មិនទាន់ចប់ផង អីលូវមហាយក្សចិន បង្ហាញ កម្មវិធីនុយក្លេអ៊ែរ ធ្វើអោយជាពិសេស សហរដ្ឋអាមេរិក មានក្ដីបារម្ភ !!!!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Mon,30 November 2020 (Time 10:48 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១រោច ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២០

ប្រទេសចិន បានផ្តល់ថ្នាំវ៉ាក់សាំង ការពារ Covid - ១៩ ដល់ លោកគីម ជុនអ៊ុន មេដឹកនាំកូរ៉េខាងជើងនិងក្រុមគ្រួសារ រួមនឹងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ !!!!!!
ប្រទេសចិន បានផ្តល់ថ្នាំវ៉ាក់សាំង ការពារ Covid - ១៩ ដល់ លោកគីម ជុនអ៊ុន មេដឹកនាំកូរ៉េខាងជើងនិងក្រុមគ្រួសារ រួមនឹងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 09:28 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១រោច ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២០

មន្ទីរពេទ្យរុស្សី បាននិយាយថា ខ្លួនបានចាប់ផ្តើមចាក់វ៉ាក់សាំង Covid ១៩ កាលពីសប្តាហ៍មុន ដែលបានបង្ហាញលទ្ធផល ៩២ភាគរយ !!!!!!
មន្ទីរពេទ្យរុស្សី បាននិយាយថា ខ្លួនបានចាប់ផ្តើមចាក់វ៉ាក់សាំង Covid ១៩ កាលពីសប្តាហ៍មុន ដែលបានបង្ហាញលទ្ធផល ៩២ភាគរយ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 09:22 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១រោច ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២០

លោកស្រី កាម៉ាឡា ហារីស កាល ពីថ្ងៃ អាទិត្យ កន្លងមក បានប្រកាស ក្រុម ទំនាក់ទំនង ជាន់ខ្ពស់ នៃសេតវិមាន ទាំងអស់ រួម ទាំងអតីត ប្រធាន ផ្នែកទំនាក់ទំនង នៃ សេតវិមាន លោក អូបា សាគីគី ជាលេខាធិការ សារព័ត៌មាន !!!!!
លោកស្រី កាម៉ាឡា ហារីស កាល ពីថ្ងៃ អាទិត្យ កន្លងមក បានប្រកាស ក្រុម ទំនាក់ទំនង ជាន់ខ្ពស់ នៃសេតវិមាន ទាំងអស់ រួម ទាំងអតីត ប្រធាន ផ្នែកទំនាក់ទំនង នៃ សេតវិមាន លោក អូបា សាគីគី ជាលេខាធិការ សារព័ត៌មាន !!!! អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 09:12 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ១រោច ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២០

វ៉ាក់សាំង COVID-19 មានពីរនៅ សហរដ្ឋអាមេរិក ក្នុងប៉ុន្មានសប្តាហ៍ ខាងមុខនេះ ហើយការប្រើប្រាស់និងត្រូវ ចាប់ផ្ដើម មុនថ្ងៃបុណ្យណូអែល ឆ្នាំនេះ !!!!!!
វ៉ាក់សាំង COVID-19 មានពីរនៅ សហរដ្ឋអាមេរិក ក្នុងប៉ុន្មានសប្តាហ៍ ខាងមុខនេះ ហើយការប្រើប្រាស់និងត្រូវ ចាប់ផ្ដើម មុនថ្ងៃបុណ្យណូអែល ឆ្នាំនេះ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 12:13 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNN ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ ១៥កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី៣០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

លោក ចូ បៃដិន កំពុងថ្លឹងថ្លែង ពីការជ្រើសរើសជាប្រវត្តិសាស្រ្តសម្រាប់មុខតំណែង រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិ ក្នុងមុខតំណែងលោក ជាប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក ទី៤៦ នៅពេលខាងមុខនេះ !!!!!!
លោក ចូ បៃដិន កំពុងថ្លឹងថ្លែង ពីការជ្រើសរើសជាប្រវត្តិសាស្រ្តសម្រាប់មុខតំណែង រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងការពារជាតិ ក្នុងមុខតំណែងលោក ជាប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក ទី៤៦ នៅពេលខាងមុខនេះ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែ អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 11:39 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNN ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ ១៥កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី៣០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

អូស្រ្តាលីទាមទារការសុំទោសបន្ទាប់ពីការសរសេរសារជាផ្លូវការរបស់ចិនស្តីពី "ការក្លែងបន្លំរូបភាព" នៃទាហានដែលគំរាមកំហែងដល់កុមារ !!!!!
អូស្រ្តាលីទាមទារការសុំទោសបន្ទាប់ពីការសរសេរសារជាផ្លូវការរបស់ចិនស្តីពី "ការក្លែងបន្លំរូបភាព" នៃទាហានដែលគំរាមកំហែងដល់កុមារ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNN ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ ១៥កើត ខែមិគសិរ ឆ អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 04:03 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel News Asia (CNA) ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ ១៥កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី៣០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ក្រុមហ៊ុនឯកជនចំនួន ២ត្រូវបានរដ្ឌាភិបាលសឹង្ហបូរី ជួលអោយប្រតិបត្តិការរថយន្តសង្គ្រោះបន្ទាន់របស់អេសឌីអេហ្វអេ ៣០ ជាផ្នែលមួយនៃគំរូអ្នកម៉ៅការថ្មីរបស់រដ្ឋាភិបាលសឹង្ហបុរី !!!!!
ក្រុមហ៊ុនឯកជនចំនួន ២ត្រូវបានរដ្ឌាភិបាលសឹង្ហបូរី ជួលអោយប្រតិបត្តិការរថយន្តសង្គ្រោះបន្ទាន់របស់អេសឌីអេហ្វអេ ៣០ ជាផ្នែលមួយនៃគំរូអ្នកម៉ៅការថ្មីរបស់រដ្ឋាភិបាលសឹង្ហបុរី !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល អានបន្ត

Sat,28 November 2020 (Time 11:45 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម្រួលពី Reuters) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

នៅក្នុងកិច្ចប្រជុំសហភាពអ៉ីរ៉ុប បប្រទេសបារាំងធ្វើម្ចាស់ផ្ទះ បារាំង និង​សមាជិក​សភា​អឺរ៉ុប ជំរុញ​ឲ្យ​មានការ​ដាក់​ទណ្ឌកម្ម​ ទៅលើប្រទេសទួរគីនៅខែក្រោយនេះ !!!!!.
នៅក្នុងកិច្ចប្រជុំសហភាពអ៉ីរ៉ុប បប្រទេសបារាំងធ្វើម្ចាស់ផ្ទះ បារាំង និង​សមាជិក​សភា​អឺរ៉ុប ជំរុញ​ឲ្យ​មានការ​ដាក់​ទណ្ឌកម្ម​ ទៅលើប្រទេសទួរគីនៅខែក្រោយនេះ !!!!!. ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម្រួលពី Reuters) អានបន្ត

Sat,28 November 2020 (Time 11:18 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម្រួលពី Reuters) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

មេយោធាអ៊ី​រ៉ា​ក់​បាននិយាយថា ត្រូវបានបណ្ដុះបណ្ដាលមេដឹកនាំនៃកងជីវពល​គាំទ្រ​ដោយ​អ៊ី​រ៉​ង់​ ដែល​កំពុង​ស្ថិត​ក្រោម​ទណ្ឌកម្ម​របស់​ សហរដ្ឋអាមេរិក ឲ្យ កាន់តំណែងក្នុងជួរ កងទ័ព !!!!
មេយោធាអ៊ី​រ៉ា​ក់​បាននិយាយថា ត្រូវបានបណ្ដុះបណ្ដាលមេដឹកនាំនៃកងជីវពល​គាំទ្រ​ដោយ​អ៊ី​រ៉​ង់​ ដែល​កំពុង​ស្ថិត​ក្រោម​ទណ្ឌកម្ម​របស់​ សហរដ្ឋអាមេរិក ឲ្យ កាន់តំណែងក្នុងជួរ កងទ័ព !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម អានបន្ត

Sat,28 November 2020 (Time 10:48 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម្រួលពី Channel News Asia) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ចំណុចរសើប ដែលពិភពលោក ព្រួយបារម្ភ នោះ គឺ រ៉េអាក់ទ័រនុយក្លេអ៊ែរដំបូង ដែលចិនអភិវឌ្ឍឡើងដោយខ្លួនឯង បានចាប់ផ្តើមដំណើរការហើយ ក្ដីបារម្ភប្រទេសកូរ៉េខាងជើង មិនទាន់ចប់ផង អីលូវមហាយក្សចិន បង្ហាញ កម្មវិធីនុយក្លេអ៊ែរ ធ្វើអោយជាពិសេស សហរដ្ឋអាមេរិក មានក្ដីបារម្ភ !!!!!!
ចំណុចរសើប ដែលពិភពលោក ព្រួយបារម្ភ នោះ គឺ រ៉េអាក់ទ័រនុយក្លេអ៊ែរដំបូង ដែលចិនអភិវឌ្ឍឡើងដោយខ្លួនឯង បានចាប់ផ្តើមដំណើរការហើយ ក្ដីបារម្ភប្រទេសកូរ៉េខាងជើង មិនទាន់ចប់ផង អីលូវមហាយក្សចិន បង្ហាញ កម្មវិធីនុយក្លេអ៊ែ អានបន្ត

Sat,28 November 2020 (Time 10:36 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម្រួលពី Channel News Asia) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ក្រសួងយុត្តិធម៌សហរដ្ឋអាមេរិក កំពុងកែប្រែច្បាប់ដែលអាចបើក ផ្លូវឲ្យ ប្រហារជីវិតអ្នកទោស ដោយប្រើឧស្ម័នពុល និង ការបាញ់សម្លាប់ជាក្រុម !!!!
ក្រសួងយុត្តិធម៌សហរដ្ឋអាមេរិក កំពុងកែប្រែច្បាប់ដែលអាចបើក ផ្លូវឲ្យ ប្រហារជីវិតអ្នកទោស ដោយប្រើឧស្ម័នពុល និង ការបាញ់សម្លាប់ជាក្រុម !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា (ប្រែសម្រួលពី Channel News Asia) ចេញផ្សាយថ្ងៃ អានបន្ត

Sat,28 November 2020 (Time 10:22 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

មេដឹកនាំជាន់ខ្ពស់នៃប្រទេសអ៉ីរ៉ង់បានប្រកាសដោយកំហឹង ថានឹង «សងសឹកយ៉ាងពិតប្រាកដ»ទៅលើ ចំពោះជបអ្នកណា ដែលបានធ្វើឃាត មកលើបិតា កម្មវិធីនុយក្លេអ៊ែររបស់អ៉ីរ៉ង់ !!!!!
មេដឹកនាំជាន់ខ្ពស់នៃប្រទេសអ៉ីរ៉ង់បានប្រកាសដោយកំហឹង ថានឹង «សងសឹកយ៉ាងពិតប្រាកដ»ទៅលើ ចំពោះជបអ្នកណា ដែលបានធ្វើឃាត មកលើបិតា កម្មវិធីនុយក្លេអ៊ែររបស់អ៉ីរ៉ង់ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤ អានបន្ត

Fri,27 November 2020 (Time 12:46 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

លោកTrump ប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក និយាយថា គាត់នឹងចាកចេញពី សេតវិមានប្រសិនបើ Biden ឈ្នះការបោះឆ្នោត ដោយត្រឹមត្រូវ !!!!
លោកTrump ប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក និយាយថា គាត់នឹងចាកចេញពី សេតវិមានប្រសិនបើ Biden ឈ្នះការបោះឆ្នោត ដោយត្រឹមត្រូវ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ អានបន្ត

Fri,27 November 2020 (Time 12:00 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

អ្នកតស៊ូ​មតិ​ជំរុញ​ឲ្យ​លោក​ Biden​ បន្ត​សន្ធិសញ្ញា​សព្វាវុធ​រវាង​សហរដ្ឋអាមេរិក​ និង​រុ​ស្ស៊ី​សម្រាប់​រយៈពេល​ ០៥​ឆ្នាំ​ពេញ​ ដោយដោយគ្មានលក្ខខណ្ឌ !!!!
អ្នកតស៊ូ​មតិ​ជំរុញ​ឲ្យ​លោក​ Biden​ បន្ត​សន្ធិសញ្ញា​សព្វាវុធ​រវាង​សហរដ្ឋអាមេរិក​ និង​រុ​ស្ស៊ី​សម្រាប់​រយៈពេល​ ០៥​ឆ្នាំ​ពេញ​ ដោយដោយគ្មានលក្ខខណ្ឌ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិ អានបន្ត

Thu,26 November 2020 (Time 11:48 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ប្រធានាធិបតី​ចិន​លោក​ Xi​ Jinping​ បាន​ចូលរួម​អបអរសាទរ​លោក​ Biden​ ចំពោះ​ជ័យ​ជំនះ​ នៃ​កានៃការបោះឆ្នោតសហរដ្ឋអាមេរិក !!!!!!
ប្រធានាធិបតី​ចិន​លោក​ Xi​ Jinping​ បាន​ចូលរួម​អបអរសាទរ​លោក​ Biden​ ចំពោះ​ជ័យ​ជំនះ​ នៃ​កានៃការបោះឆ្នោតសហរដ្ឋអាមេរិក !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធស អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំ មន្រ្តីនៃមន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធអញ្ជើញចុះពិនិត្យទីតាំង ដងផ្លូវសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
884 នាក់
ម្សិលមិញ :
23157 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
102832 នាក់
ខែនេះ :
355121 នាក់
3 ខែនេះ :
1193852 នាក់
សរុប :
6936831 នាក់