Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ប្រកាស​តែងតាំង ប្រធានមន្ទីរ​ប្រៃសណី​យ៍ និងទូរគម​នាគមន៍​ខេត្តកែប **|** អភិបាលខេត្តកណ្ដា​ល អញ្ជើញចុះសម្រុះសម្រួលជាមួយកម្មករ កម្មការិនី រោងចក្រ ថៃ យ៉ា ហ្គាមេន អ៊ិនដាសស្ទ្រី ខូអិលធីឌី នៅស្រុកព​ញាឮ **|** ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមប​ណ្តាស្ថានីយ​ជលសាស្ត្រ​ទាំង៨ **|** ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកជំងឺកូវីដ១៩ ថ្មីម្នាក់ទៀត លើបងប្អូនខ្មែរ ដែលធ្វើដំណើរមកពី​ប្រទេ​សអា​រ៉ាប់ប៊ីសាអូឌី **|** ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តកណ្តាល បើ​កកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើ​កទី១៤ អាណត្តិ​ទី​៣ **|** សាខាកាកបាទក្រហមកម្ពុ​ជា ខេត្តស្វាយរៀង បើកកិច្ចប្រជុំបូកសរុបល​ទ្ធផលការងារ​ប្រចាំឆមាស​ទី១ ឆ្នាំ២០២០ និងលើកទិសដៅកា​រងារអនុវត្តបន្តត្រីមាសទី៣ **|** នគរបា​លប្រឆាំង​បទល្មើសសេដ្ឋកិច្ច ខេត្តបាត់ដំបង ចុះត្រួតពិនិត្យ​ទំនិញផុតកា​លបរិច្ឆេទប្រើប្រាស់ និងផុតកាលបរិច្ឆេទ​បរិភោគ **|** ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ​២នាក់ ពាក់ពន្ធ័ករណី​គ្រឿងញៀន **|** រដ្ឋបាលខេត្តបាត់​ដំបង រៀបចំពិធីប្រកាស​ចូលកាន់មុខតំណែង​អភិបាលរងខេត្ត **|** ឯកឧត្ដម អភិបាលខេត្តកណ្ដាល ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល រម្លឹកឡើងវិញ ស្ដីពី ការរៀប​ចំគម្រោង ក្រុង-ស្រុក **|** មនុស្សម្នាក់បានស្លាប់ និងម្នាក់ទៀតរងរ​បួសស្រាល ដោយសា​រជួបគ្រោះថ្នាក់ច​រាចរណ៍ រវាងរ​ថយន្ត​បុកជា​មួយម៉ូតូ **|** ឆេះរថ​យន្តដឹក​អេតចាយ១​គ្រឿង​ យ៉ាងស​ន្ធោសន្ធៅ នៅខណ្ឌមាន​ជ័យ សង្ស័យឆ្លងប្រ​ព័ន្ធភ្លើង **|** បង្ក្រាបបានគ្រឿងក្នុងជ្រូក​១​តោន ដែលឈ្មួញលាក់ទុក នៅក្នុង​រោង​ស្តុប​ទុកឥ​វ៉ាន់ នៅភូមិមិ​ត្តភាព **|** ឯកឧត្តម មាស បូព៌ពៅ ប្រធានគណបក្សកសិករ និងលោកជំទាវ បានអញ្ជើញ ជាគណអធិបតី នៅក្នុងពិធីសម្ពោធទីស្នាក់ការ សាខា គណបក្សកសិករ ខេត្តក្រចេះ !!!!!!! **|** ឃាត់ខ្លួន​ក្រុមអ្នកញៀនល្បែងចំនួន​០៩នាក់ បញ្ជូ​នទៅ​កា​ន់ស្នងការដ្ឋានន​គ​របាលខេត្ត **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Fr,10 Juli 2020 (Time 01:32 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ៥រោច ខែអាសាឍ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១០ ខែ កក្កដា ឆ្នាំ ២០២០

យោងតាមប្រពន្ធ័ផ្សព្វផ្សាយចិន ស៉ីនហួរ បានអោយដឹងថា មហាយក្ សហរដ្ឋអាមេរិក នឹង លក់យន្តហោះចម្បាំង F-38B ៤២គ្រឿង ឲ្យទៅប្រទេសជប៉ុន ក្នងដែលក្នុងមួយគ្រឿង មានតម្លៃ ១១៥លានដុល្លា !!!
យោងតាមប្រពន្ធ័ផ្សព្វផ្សាយចិន ស៉ីនហួរ បានអោយដឹងថា មហាយក្ សហរដ្ឋអាមេរិក នឹង លក់យន្តហោះចម្បាំង F-38B ៤២គ្រឿង ឲ្យទៅប្រទេសជប៉ុន ក្នងដែលក្នុងមួយគ្រឿង មានតម្លៃ ១១៥លានដុល្លា !!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ អានបន្ត

Mi,01 Juli 2020 (Time 07:34 )
ដោយ ៖ ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ័ ត្រូវនឹង ០១ខែ កក្កដា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព " មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន " ដោយ : លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា

ស្វែងយល់ ពីប្រទេស ឥណ្ឌូនេស៊ី !!!!!
ស្វែងយល់ ពីប្រទេស ឥណ្ឌូនេស៊ី !!!!! ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ័ ត្រូវនឹង ០១ខែ កក្កដា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព " មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន " ដោយ : លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ព័ត៌មា អានបន្ត

Mo,29 Juni 2020 (Time 10:02 )
ដោយ ៖ ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ័ ត្រូវនឹង ២៩ ខែ មិថុនា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន ដោយ : លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា

អាជ្ញាធរប្រទេសថៃបាន ត្រៀមអោយបើកបារ-រង្គសាល និងអនុញ្ញាតឲ្យជនបរទេសមួយចំនួនចូលមកទឹកដីថៃវិញ ចាប់ពីថ្ងៃទី០១ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ ខាងមុខនេះ !!!!!!
អាជ្ញាធរប្រទេសថៃបាន ត្រៀមអោយបើកបារ-រង្គសាល និងអនុញ្ញាតឲ្យជនបរទេសមួយចំនួនចូលមកទឹកដីថៃវិញ ចាប់ពីថ្ងៃទី០១ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ ខាងមុខនេះ !!!!!! ចេញផ្សាយថ្ងៃ ចន្ទ័ ត្រូវនឹង ២៩ ខែ មិថុនា ឆ្នាំ ២០២០ ដ អានបន្ត

So,21 Juni 2020 (Time 01:05 )
ដោយ ៖ ចេញផ្សាយថ្ងៃអាទិត្យត្រូវនឹង .ថ្ងៃទី២១ខែ មិថុនា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព គេហទំព័រ សម្លេងជាយដែន " . . ទូរស័ព្ទលេខ. 017737810/0979555584/ !! ដោយ : លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា

ស្វែងយល់៖ តើទីភ្នាក់ងារចារកម្មអាមេរិក «CIA» ដែលនៅពីក្រោយការផ្តួលរំលំនៃរដ្ឋាភិបាលប្រទេសជាច្រើន មានប្រវត្តិយ៉ាងណាខ្លះ?
ស្វែងយល់៖ តើទីភ្នាក់ងារចារកម្មអាមេរិក «CIA» ដែលនៅពីក្រោយការផ្តួលរំលំនៃរដ្ឋាភិបាលប្រទេសជាច្រើន មានប្រវត្តិយ៉ាងណាខ្លះ? ចេញផ្សាយថ្ងៃអាទិត្យត្រូវនឹង .ថ្ងៃទី២១ខែ មិថុនា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព អានបន្ត

Fr,19 Juni 2020 (Time 01:00 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ១៤រោច ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៩ ខែមិថុនាឆ្នាំ ២០២០

ក្រោយពីមាន ការជួបប្រជុំ ដោះស្រាយជម្លោះនៅ តំបន់ជ្រលង ភ្នំហិម៉ាល័យ រវាង មហាយក្សចិន និងឥណ្ដារដ្ឌាភិបាលចិនសម្រេចដោះលែងទាហានឥណ្ឌាចំនួន១០នាក់ ដែលត្រូវបានចាប់ខ្លួន នៅពេលផ្ទុះជម្លោះព្រំដែន រវាងគ្នា !!!!!!
ក្រោយពីមាន ការជួបប្រជុំ ដោះស្រាយជម្លោះនៅ តំបន់ជ្រលង ភ្នំហិម៉ាល័យ រវាង មហាយក្សចិន និងឥណ្ដារដ្ឌាភិបាលចិនសម្រេចដោះលែងទាហានឥណ្ឌាចំនួន១០នាក់ ដែលត្រូវបានចាប់ខ្លួន នៅពេលផ្ទុះជម្លោះព្រំដែន រវាងគ្នា !!!!!! អានបន្ត

Do,18 Juni 2020 (Time 12:14 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ១៣រោច ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែមិថុនាឆ្នាំ ២០២០

រដ្ឋាភិបាលប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានបដិសេធសំណើររបស់រដ្ឋាភិបាល កូរ៉េខាងត្បូង ក្នុងការបញ្ជូនប្រេសិត ទៅចរចាដើម្បីកាត់ បន្ធូរបន្ថយភាពតានតឹង !!!!
រដ្ឋាភិបាលប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានបដិសេធសំណើររបស់រដ្ឋាភិបាល កូរ៉េខាងត្បូង ក្នុងការបញ្ជូនប្រេសិត ទៅចរចាដើម្បីកាត់ បន្ធូរបន្ថយភាពតានតឹង !!!! ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ១៣រោច អានបន្ត

Mi,17 Juni 2020 (Time 11:28 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលចេញពីRueters ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ១១រោច ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៧ ខែមិថុនាឆ្នាំ ២០២០

លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីឥណ្ឌាបាន ព្រមានប្រទេសចិនថា នឹងធ្វើការឆ្លើយតបដោយកម្លាំងយោធាវិញភ្លាមៗ ប្រសិនបើស្ថានការណ៍នៅព្រំដែន ឥណ្ឌា-ចិន កាន់តែអាក្រក់ឡើងៗ !!!!!
លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីឥណ្ឌាបាន ព្រមានប្រទេសចិនថា នឹងធ្វើការឆ្លើយតបដោយកម្លាំងយោធាវិញភ្លាមៗ ប្រសិនបើស្ថានការណ៍នៅព្រំដែន ឥណ្ឌា-ចិន កាន់តែអាក្រក់ឡើងៗ !!!!! ប្រែសម្រួលចេញពីRueters ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជ អានបន្ត

Sa,13 Juni 2020 (Time 01:15 )
ដោយ ៖ មជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន

តូបអាជីវករខ្មែរ ​នៅផ្សាររោងក្លឿ ១តូបបីទ្វាររងការឆាប់ឆេះ មិនដឹងពីមូលហេតុ
ប្រទេសថៃ៖ករណីអគ្គីភ័យឆាបឆេះតូបរបស់អាជីវករខ្មែរ នៅចំណុចអាគារ(ចចាន១) ​ផ្សារចាស់​ផ្សារោង​ក្លឿ ស្រុកអារញ្ញ ខេត្តស្រះកែវ ប្រទេសថៃ នាវេលាម៉ោងជាង៨ព្រឹក ថ្ងៃទី១៣ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០​២០ តាមសេចក្តី​រាយ​ការ​បាន​ឲ្យ អានបន្ត

Mi,03 Juni 2020 (Time 09:11 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ ១៣ កើត ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៣ ខែ មិថុនា ឆ្នាំ ២០២០

សហរដ្ឋអាមេរិកដាក់ទណ្ឌកម្មក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនចំនួនបួនសម្រាប់ដឹកជញ្ជូនប្រេងផ្ដល់អោយប្រទេស វ៉េណេស៊ុយអេឡា !!!!!
សហរដ្ឋអាមេរិកដាក់ទណ្ឌកម្មក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនចំនួនបួនសម្រាប់ដឹកជញ្ជូនប្រេងផ្ដល់អោយប្រទេស វ៉េណេស៊ុយអេឡា !!!!! ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ ១៣ កើត ខែ ជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធស អានបន្ត

Di,02 Juni 2020 (Time 04:52 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ សុវិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១២កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២០

កោះតៃវ៉ាន់​ក្រោមការគ្រប់គ្រងពីលោកស្រី សាយ អ៊ឹង វៃ ប្រធានាធិបតីកោះតៃវ៉ាន់ បានស្នើសុំទិញយន្ដហោះចម្បាំងជាច្រើនគ្រឿងពី​សហរដ្ឋអាមេរិក​ ដើម្បីពង្រឹងវិស័យយោធា ដើម្បីទប់ស្កាត់ ការឈ្លានពានណាមួយពីទីក្រុងប៉េកាំង !!!!
កោះតៃវ៉ាន់​ក្រោមការគ្រប់គ្រងពីលោកស្រី សាយ អ៊ឹង វៃ ប្រធានាធិបតីកោះតៃវ៉ាន់ បានស្នើសុំទិញយន្ដហោះចម្បាំងជាច្រើនគ្រឿងពី​សហរដ្ឋអាមេរិក​ ដើម្បីពង្រឹងវិស័យយោធា ដើម្បីទប់ស្កាត់ ការឈ្លានពានណាមួយពីទីក្រុងប៉េកាំង អានបន្ត

Di,02 Juni 2020 (Time 02:46 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ សុវិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១២កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២០

កោះតៃវ៉ាន់​ក្រោមការគ្រប់គ្រងពីលោកស្រី សាយ អ៊ឹង វៃ ប្រធានាធិបតីកោះតៃវ៉ាន់ បានស្នើសុំទិញយន្ដហោះចម្បាំងជាច្រើនគ្រឿងពី​សហរដ្ឋអាមេរិក​ ដើម្បីពង្រឹងវិស័យយោធា ដើម្បីទប់ស្កាត់ ការឈ្លានពានណាមួយពីទីក្រុងប៉េកាំង !!!!
កោះតៃវ៉ាន់​ក្រោមការគ្រប់គ្រងពីលោកស្រី សាយ អ៊ឹង វៃ ប្រធានាធិបតីកោះតៃវ៉ាន់ បានស្នើសុំទិញយន្ដហោះចម្បាំងជាច្រើនគ្រឿងពី​សហរដ្ឋអាមេរិក​ ដើម្បីពង្រឹងវិស័យយោធា ដើម្បីទប់ស្កាត់ ការឈ្លានពានណាមួយពីទីក្រុងប៉េកាំង អានបន្ត

Di,02 Juni 2020 (Time 12:52 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ សុវិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១២កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២០

ស្ថានការណ៍ផុយស្រួយ! ដោយខ្លាចចិន និងតៃវ៉ាន់​ប៉ះទង្គិចគ្នា​​ដោយយោធា ជប៉ុនរៀបចំ​សមយុទ្ធ​ត្រៀមទុក​ឲ្យហើយ. !!!!!
ស្ថានការណ៍ផុយស្រួយ! ដោយខ្លាចចិន និងតៃវ៉ាន់​ប៉ះទង្គិចគ្នា​​ដោយយោធា ជប៉ុនរៀបចំ​សមយុទ្ធ​ត្រៀមទុក​ឲ្យហើយ. !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ សុវិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១២កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក អានបន្ត

Di,02 Juni 2020 (Time 12:40 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ សុវិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១២កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០២០

អ្នកនិពន្ធ ជនជាតិចិនដែល សរសេរ ដោយ លោក ជូន សឹង បានបង្ហាញច្បាស់ នូវគំនិតពិត ប្រាកដ របស់អ្នកណាដែលបានចាត់ទុក ជម្ងឺកូវីដ១៩ ជាលេសដើម្បី បង្ខូចកិត្តិយសនិងវាយប្រហារ មកលើប្រទេសចិន !!!!!
អ្នកនិពន្ធ ជនជាតិចិនដែល សរសេរ ដោយ លោក ជូន សឹង បានបង្ហាញច្បាស់ នូវគំនិតពិត ប្រាកដ របស់អ្នកណាដែលបានចាត់ទុក ជម្ងឺកូវីដ១៩ ជាលេសដើម្បី បង្ខូចកិត្តិយសនិងវាយប្រហារ មកលើប្រទេសចិន !!!!! ប្រែសម្រួលដោយះ ល អានបន្ត

Mo,01 Juni 2020 (Time 01:03 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ សុវិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១១កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ០១ ខែ មិថុនា ឆ្នាំ ២០២០

ចំណុច​ក្តៅ​គគុក​នៃ​ភូមិសាស្រ្ត​នយោបាយ​ចាស់​ បាន​ប្រុងប្រៀប​ពុះកញ្ជ្រោល​ម្តងទៀត​នៅពេល​មាន​ការ​រាត​ត្បាត​វីរុស​កូរ៉ូណា ដោយ​នាវា​ចម្បាំង​របស់​សហរដ្ឋអាមេរិក និង​ចិន បាន​បង្កើន​វត្តមាន​របស់ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​សមុទ្រ​ចិន​ខាងត្បូង !!!!!!
ចំណុច​ក្តៅ​គគុក​នៃ​ភូមិសាស្រ្ត​នយោបាយ​ចាស់​ បាន​ប្រុងប្រៀប​ពុះកញ្ជ្រោល​ម្តងទៀត​នៅពេល​មាន​ការ​រាត​ត្បាត​វីរុស​កូរ៉ូណា ដោយ​នាវា​ចម្បាំង​របស់​សហរដ្ឋអាមេរិក និង​ចិន បាន​បង្កើន​វត្តមាន​របស់ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​ស អានបន្ត

Fr,22 Mai 2020 (Time 12:19 )
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ប្រែសម្រួលពី Reuters News ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១ កើត ខែជេស្ឋ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែឧសភា ឆ្នាំ ២០២០

ប្រទេសវ៉េណេស៊ុយអេឡា បានព្រមានសហរដ្ឌអាមេរិក ថាកងនាវាចម្បាំងរបស់ខ្លួននឹងនាំ នាវាដឹកប្រេងប្រទេសអ៊ីរ៉ង់ជាមួយប្រេងឥន្ធនៈ ដែលត្រូវការ បន្ទាប់ពី ក្រុងតេអេរ៉ង់ បានព្រមានពី“ ផលវិបាក” ប្រសិនបើសហរដ្ឌអាមេរិកព្យាយាម ស្ទាក់នាវាទាំងនោះ !!!!
ប្រទេសវ៉េណេស៊ុយអេឡា បានព្រមានសហរដ្ឌអាមេរិក ថាកងនាវាចម្បាំងរបស់ខ្លួននឹងនាំ នាវាដឹកប្រេងប្រទេសអ៊ីរ៉ង់ជាមួយប្រេងឥន្ធនៈ ដែលត្រូវការ បន្ទាប់ពី ក្រុងតេអេរ៉ង់ បានព្រមានពី“ ផលវិបាក” ប្រសិនបើសហរដ្ឌអាមេរិកព្យាយ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ប្រកាស​តែងតាំង ប្រធានមន្ទីរ​ប្រៃសណី​យ៍ និងទូរគម​នាគមន៍​ខេត្តកែប

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកណ្ដា​ល អញ្ជើញចុះសម្រុះសម្រួលជាមួយកម្មករ កម្មការិនី រោងចក្រ ថៃ យ៉ា ហ្គាមេន អ៊ិនដាសស្ទ្រី ខូអិលធីឌី នៅស្រុកព​ញាឮ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមប​ណ្តាស្ថានីយ​ជលសាស្ត្រ​ទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកជំងឺកូវីដ១៩ ថ្មីម្នាក់ទៀត លើបងប្អូនខ្មែរ ដែលធ្វើដំណើរមកពី​ប្រទេ​សអា​រ៉ាប់ប៊ីសាអូឌី

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តកណ្តាល បើ​កកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើ​កទី១៤ អាណត្តិ​ទី​៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រហមកម្ពុ​ជា ខេត្តស្វាយរៀង បើកកិច្ចប្រជុំបូកសរុបល​ទ្ធផលការងារ​ប្រចាំឆមាស​ទី១ ឆ្នាំ២០២០ និងលើកទិសដៅកា​រងារអនុវត្តបន្តត្រីមាសទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

នគរបា​លប្រឆាំង​បទល្មើសសេដ្ឋកិច្ច ខេត្តបាត់ដំបង ចុះត្រួតពិនិត្យ​ទំនិញផុតកា​លបរិច្ឆេទប្រើប្រាស់ និងផុតកាលបរិច្ឆេទ​បរិភោគ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ​២នាក់ ពាក់ពន្ធ័ករណី​គ្រឿងញៀន

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋបាលខេត្តបាត់​ដំបង រៀបចំពិធីប្រកាស​ចូលកាន់មុខតំណែង​អភិបាលរងខេត្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្ដម អភិបាលខេត្តកណ្ដាល ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល រម្លឹកឡើងវិញ ស្ដីពី ការរៀប​ចំគម្រោង ក្រុង-ស្រុក

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
9921 នាក់
ម្សិលមិញ :
10722 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
70609 នាក់
ខែនេះ :
300791 នាក់
3 ខែនេះ :
1011993 នាក់
សរុប :
5061105 នាក់