Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
វ៉ាក់សាំងកូវីដ-១៩ ជំហានទី១ ពីមជ្ឈមណ្ឌលកូវ៉ាក់ ដែលជាជំនួយរបស់ WHO បានផ្តល់មកប្រទេសកម្ពុជាហើយ នៅរាត្រីនេះ !!!! **|** មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក ផ្ញើសារថ្លែងអំណរគុណ និងជូនពរដល់ក្រុមគ្រូពេទ្យ ក្នុងកាលៈទេសៈជំងឺកូវីដ-១៩ កំពុងរីករាលដាលជាសហគមន៍ !!!!! **|** សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានសរសេរនៅលើហ្វេសប៊ុករបស់សម្ដេចអំពីថ្ងៃនេះគឺជាខួប៤២ឆ្នាំ នៃការជួបគ្នាឡើងវិញ រវាងសម្ដេចនិងភរិយា (២៤ កុម្ភះ ១៩៧៩- ២៤ កុម្ភះ ២០២១) !!!! **|** មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោគ ផ្ញើសារសូមឱ្យប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរត្រូវបង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ ក្នុងកាលៈទេសៈនៃការរីករាលដាលជំងឺកូវីដ-១៩ក្នុងសហគមន៍នាពេលនេះ !!!! **|** បទអត្ថាធិប្បាយ៖ តើរដ្ឋប្រហារមីយ៉ាន់ម៉ាបានជំរុញឱ្យមានការពិចារណាឡើងវិញអំពីការមិនជ្រៀតជ្រែកក្នុងចំណោមបណ្តាប្រទេសអាស៊ានដែរឬទេ? **|** សមាគមTYDA បានចុះអប់រំផ្សព្វផ្សាយអំពីវិធានការនៃការចម្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ និងអប់រំសុខភាពមាត់ធ្មេញ ដល់សិស្សានុសិស្សអនុវិទ្យាល័យទួលស្នោរ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌកំបូល !!!! **|** របៀបដែលក្រុមអ្នកតវ៉ានៅក្នុងប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាទទួលបានព័ត៌មានអំពីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនិងការដាច់ភ្លើងតាមអ៊ិនធរណេត !!!!! **|** អគ្គលេខាធិការ UN គាំទ្រប្រជាជនមីយ៉ាន់ម៉ា «ធ្វើបាតុកម្មតវ៉ាដោយសន្តិវិធី» ដើម្បីជំទាស់នឹងរដ្ឋប្រហារ !!!!!! **|** ​លោក Joe Biden​ បញ្ចប់​ការ​គាំទ្រ​ចំពោះ​អា​រ៉ា​ប៊ី​សា​អូឌីត​នៅ​យេ​ម៉ែ​ន​ ដោយ​និយាយ​ថា​ សង្គ្រាមត្រូវតែបញ្ចប់ !!!!!! **|** ក្រុមប្រឹក្សាសន្តិសុខ​ អ​.​ស​.​ប​.​ អំពាវនាវ​ឲ្យ​មានការ​ដោះ​លែង​លោកស្រី​ Suu​ Kyi​ ​ខណៈ​លោក​ Biden​ ប្រាប់​ឧត្តមសេនីយ៍​ឲ្យ​ចុះ​ចេញពី​តំណែង​ !!!!! **|** សហរដ្ឋអាមេរិកកំពុង “​បង្កើត​ភាព​តានតឹង​”​ បន្ទាប់​ពី​នាវាចម្បាំង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ក្បែរ​កោះ​តៃវ៉ាន់​ !!!!! **|** បាតុកម្មប្រឆាំង រដ្ឋប្រហារ របស់ ប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កើនឡើង នៅពេល កងទ័ព ពង្រីកការ បង្ក្រាបតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណេត !!!!!!! **|** រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការបរទេសអាមេរិក លោក Antony Blinken បានប្រាប់អ្នកការទូតចិនលោក Yang Jiechi ថាសហរដ្ឋអាមេរិកនឹងក្រោកឈរឡើងដើម្បីសិទ្ធិមនុស្ស និង តម្លៃប្រជាធិបតេយ្យ នៅ ស៊ីនជាំង ទីបេ និង ហុងកុង និង មីយ៉ាន់ម៉ា !!!!! **|** ប្រមុខអ. ស.ប.(UN)គាំទ្រសិទ្ធិ របស់ ប្រជាជនភូមា ក្នុងការតវ៉ាដោយ សន្តិវិធីនៅចំពោះ មុខរដ្ឋប្រហារយោធា !!!!! **|** អត្ថាធិប្បាយ៖ យោធាមីយ៉ាន់ម៉ាមិនដែលមានចេតនាបោះបង់អំណាចទេ !!!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Wed,24 February 2021 (Time 11:50 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ១៣កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២៤ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

បទអត្ថាធិប្បាយ៖ តើរដ្ឋប្រហារមីយ៉ាន់ម៉ាបានជំរុញឱ្យមានការពិចារណាឡើងវិញអំពីការមិនជ្រៀតជ្រែកក្នុងចំណោមបណ្តាប្រទេសអាស៊ានដែរឬទេ?
បទអត្ថាធិប្បាយ៖ តើរដ្ឋប្រហារមីយ៉ាន់ម៉ាបានជំរុញឱ្យមានការពិចារណាឡើងវិញអំពីការមិនជ្រៀតជ្រែកក្នុងចំណោមបណ្តាប្រទេសអាស៊ានដែរឬទេ? ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ១៣កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករា អានបន្ត

Wed,10 February 2021 (Time 08:39 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួលពី Channel News Asia ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ ១៣រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ១០ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

របៀបដែលក្រុមអ្នកតវ៉ានៅក្នុងប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាទទួលបានព័ត៌មានអំពីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនិងការដាច់ភ្លើងតាមអ៊ិនធរណេត !!!!!
របៀបដែលក្រុមអ្នកតវ៉ានៅក្នុងប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាទទួលបានព័ត៌មានអំពីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនិងការដាច់ភ្លើងតាមអ៊ិនធរណេត !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួលពី Channel News Asia ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ ១៣រោច ខែ អានបន្ត

Mon,08 February 2021 (Time 03:22 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel News Asia ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៧ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

អគ្គលេខាធិការ UN គាំទ្រប្រជាជនមីយ៉ាន់ម៉ា «ធ្វើបាតុកម្មតវ៉ាដោយសន្តិវិធី» ដើម្បីជំទាស់នឹងរដ្ឋប្រហារ !!!!!!
អគ្គលេខាធិការ UN គាំទ្រប្រជាជនមីយ៉ាន់ម៉ា «ធ្វើបាតុកម្មតវ៉ាដោយសន្តិវិធី» ដើម្បីជំទាស់នឹងរដ្ឋប្រហារ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel News Asia ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្ន អានបន្ត

Mon,08 February 2021 (Time 03:18 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Reuters News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៧ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

​លោក Joe Biden​ បញ្ចប់​ការ​គាំទ្រ​ចំពោះ​អា​រ៉ា​ប៊ី​សា​អូឌីត​នៅ​យេ​ម៉ែ​ន​ ដោយ​និយាយ​ថា​ សង្គ្រាមត្រូវតែបញ្ចប់ !!!!!!
​លោក Joe Biden​ បញ្ចប់​ការ​គាំទ្រ​ចំពោះ​អា​រ៉ា​ប៊ី​សា​អូឌីត​នៅ​យេ​ម៉ែ​ន​ ដោយ​និយាយ​ថា​ សង្គ្រាមត្រូវតែបញ្ចប់ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Reuters News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ អានបន្ត

Mon,08 February 2021 (Time 03:15 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Reuters News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៧ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

ក្រុមប្រឹក្សាសន្តិសុខ​ អ​.​ស​.​ប​.​ អំពាវនាវ​ឲ្យ​មានការ​ដោះ​លែង​លោកស្រី​ Suu​ Kyi​ ​ខណៈ​លោក​ Biden​ ប្រាប់​ឧត្តមសេនីយ៍​ឲ្យ​ចុះ​ចេញពី​តំណែង​ !!!!!
ក្រុមប្រឹក្សាសន្តិសុខ​ អ​.​ស​.​ប​.​ អំពាវនាវ​ឲ្យ​មានការ​ដោះ​លែង​លោកស្រី​ Suu​ Kyi​ ​ខណៈ​លោក​ Biden​ ប្រាប់​ឧត្តមសេនីយ៍​ឲ្យ​ចុះ​ចេញពី​តំណែង​ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Reuters News ចេញផ អានបន្ត

Mon,08 February 2021 (Time 03:11 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Reuters News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៧ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

សហរដ្ឋអាមេរិកកំពុង “​បង្កើត​ភាព​តានតឹង​”​ បន្ទាប់​ពី​នាវាចម្បាំង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ក្បែរ​កោះ​តៃវ៉ាន់​ !!!!!
សហរដ្ឋអាមេរិកកំពុង “​បង្កើត​ភាព​តានតឹង​”​ បន្ទាប់​ពី​នាវាចម្បាំង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ក្បែរ​កោះ​តៃវ៉ាន់​ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Reuters News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោ អានបន្ត

Mon,08 February 2021 (Time 03:07 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១០រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៧ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

បាតុកម្មប្រឆាំង រដ្ឋប្រហារ របស់ ប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កើនឡើង នៅពេល កងទ័ព ពង្រីកការ បង្ក្រាបតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណេត !!!!!!!
បាតុកម្មប្រឆាំង រដ្ឋប្រហារ របស់ ប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កើនឡើង នៅពេល កងទ័ព ពង្រីកការ បង្ក្រាបតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណេត !!!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ អានបន្ត

Sat,06 February 2021 (Time 05:52 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៦ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការបរទេសអាមេរិក លោក Antony Blinken បានប្រាប់អ្នកការទូតចិនលោក Yang Jiechi ថាសហរដ្ឋអាមេរិកនឹងក្រោកឈរឡើងដើម្បីសិទ្ធិមនុស្ស និង តម្លៃប្រជាធិបតេយ្យ នៅ ស៊ីនជាំង ទីបេ និង ហុងកុង និង មីយ៉ាន់ម៉ា !!!!!
រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការបរទេសអាមេរិក លោក Antony Blinken បានប្រាប់អ្នកការទូតចិនលោក Yang Jiechi ថាសហរដ្ឋអាមេរិកនឹងក្រោកឈរឡើងដើម្បីសិទ្ធិមនុស្ស និង តម្លៃប្រជាធិបតេយ្យ នៅ ស៊ីនជាំង ទីបេ និង ហុងកុង និង មីយ៉ាន់ម អានបន្ត

Sat,06 February 2021 (Time 05:27 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៦ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

ប្រមុខអ. ស.ប.(UN)គាំទ្រសិទ្ធិ របស់ ប្រជាជនភូមា ក្នុងការតវ៉ាដោយ សន្តិវិធីនៅចំពោះ មុខរដ្ឋប្រហារយោធា !!!!!
ប្រមុខអ. ស.ប.(UN)គាំទ្រសិទ្ធិ របស់ ប្រជាជនភូមា ក្នុងការតវ៉ាដោយ សន្តិវិធីនៅចំពោះ មុខរដ្ឋប្រហារយោធា !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNA (Channel News Asia ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្ន អានបន្ត

Sat,06 February 2021 (Time 02:24 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៦ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

អត្ថាធិប្បាយ៖ យោធាមីយ៉ាន់ម៉ាមិនដែលមានចេតនាបោះបង់អំណាចទេ !!!!!
អត្ថាធិប្បាយ៖ យោធាមីយ៉ាន់ម៉ាមិនដែលមានចេតនាបោះបង់អំណាចទេ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៦ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១ ព័ត៌មានអន្តរជ អានបន្ត

Mon,01 February 2021 (Time 10:27 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNN News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

ក្រុមយោធាប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) ចាប់ផ្ដើមធ្វើរដ្ឋប្រហារសារជាថ្មី បន្ទាប់ពីលទ្ធផលការបោះឆ្នោត កាលពី ខែ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ បានទៅលើគណបក្ស របស់ លោកស្រី អ៊ុង សានស៊ូជី !!!!!!
ក្រុមយោធាប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) ចាប់ផ្ដើមធ្វើរដ្ឋប្រហារសារជាថ្មី បន្ទាប់ពីលទ្ធផលការបោះឆ្នោត កាលពី ខែ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ បានទៅលើគណបក្ស របស់ លោកស្រី អ៊ុង សានស៊ូជី !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រ អានបន្ត

Mon,01 February 2021 (Time 10:25 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី CNN News ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

ក្រុមយោធាប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) ចាប់ផ្ដើមធ្វើរដ្ឋប្រហារសារជាថ្មី បន្ទាប់ពីលទ្ធផលការបោះឆ្នោត កាលពី ខែ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ បានទៅលើគណបក្ស របស់ លោកស្រី អ៊ុង សានស៊ូជី !!!!!!
ក្រុមយោធាប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា(ភូមា) ចាប់ផ្ដើមធ្វើរដ្ឋប្រហារសារជាថ្មី បន្ទាប់ពីលទ្ធផលការបោះឆ្នោត កាលពី ខែ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ បានទៅលើគណបក្ស របស់ លោកស្រី អ៊ុង សានស៊ូជី !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រ អានបន្ត

Mon,01 February 2021 (Time 09:45 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

ពលករចំណាកស្រុកមីយ៉ាន់ម៉ា នៅប្រទេសថៃ តវ៉ាប្រឆាំង នឹង រដ្ឋប្រហារ នៅក្នុង ប្រទេសកំណើត !!!!
ពលករចំណាកស្រុកមីយ៉ាន់ម៉ា នៅប្រទេសថៃ តវ៉ាប្រឆាំង នឹង រដ្ឋប្រហារ នៅក្នុង ប្រទេសកំណើត !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ ខែ កុម្ភៈ អានបន្ត

Thu,21 January 2021 (Time 09:18 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel News Asia ( CNA ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ៨កើត ខែមាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២១ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២១

នៅថ្ងៃទីមួយនៃការចូលកាន់តំណែងជាប្រធានាធិបតីទី៤៦ សហរដ្ឋអាមេរិក លោកចូ បៃដិន បានដកគោលនយោបាយ របស់ លោក Trump ស្ដីពី អាកាសធាតុ សុខភាព ប្រជាជនម៉ូស្លីម !!!!!
នៅថ្ងៃទីមួយនៃការចូលកាន់តំណែងជាប្រធានាធិបតីទី៤៦ សហរដ្ឋអាមេរិក លោកចូ បៃដិន បានដកគោលនយោបាយ របស់ លោក Trump ស្ដីពី អាកាសធាតុ សុខភាព ប្រជាជនម៉ូស្លីម !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel News As អានបន្ត

Thu,21 January 2021 (Time 02:59 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel News Asia ( CNA ) ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ព្រហស្បតិ៍ ៨កើត ខែមាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២១ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២១

មន្ត្រីការទូតកំពូលកោះតៃវ៉ាន់ ត្រូវបានអញ្ជើញអោយចូលរួមក្នុង ពិធីចូលកាន់តំណែងប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិកដែលចូលរួមជាមួយលោក Joe Biden និងលោកជំទាវ Jill Biden !!!!!
មន្ត្រីការទូតកំពូលកោះតៃវ៉ាន់ ត្រូវបានអញ្ជើញអោយចូលរួមក្នុង ពិធីចូលកាន់តំណែងប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិកដែលចូលរួមជាមួយលោក Joe Biden និងលោកជំទាវ Jill Biden !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ប្រែសម្រួល ពី Channel អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំ មន្រ្តីនៃមន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធអញ្ជើញចុះពិនិត្យទីតាំង ដងផ្លូវសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
2887 នាក់
ម្សិលមិញ :
7899 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
80880 នាក់
ខែនេះ :
452676 នាក់
3 ខែនេះ :
1316613 នាក់
សរុប :
8291509 នាក់