Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សាត គឹមសាន ត្រូវបានប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា សម្រេចតែងតាំង ជាស្នងការខេត្តបាត់ដំបង !!!!! **|** លោកនាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន Yoshihide Suga និងលោកDonald Trump ប្តេជ្ញាថានឹងជំរុញសម្ព័ន្ធមិត្តសន្តិសុខជប៉ុន - សហរដ្ឋអាមេរិក អោយកាន់តែរឹងមាំ !!!! **|** លោកនាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនលោក Yoshihide Suga បានទទូចឱ្យចិនកុំបង្កភាពតានតឹងនៅសមុទ្រចិនខាងកើត !!!!! **|** រយះពីរថ្ងៃនេះ( ១៨,១៩ខែកញ្ញា) កាលពីម្សិលមិញនេះ កម្ដៅកាន់តែឡើងខ្លាំងហើយ រវាង កោះតៃវ៉ាន់និង មហាយក្សចិន !!!!!! **|** ស្វែងយល់អំពី ជីវប្រវត្តិសង្ខេប របស់ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុនថ្មី លោក Suga Yoshihide !!!!! **|** វិវាទ ជម្លោះដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង កាន់តែក្ដៅឡើងៗ បន្ទាប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិក បានបញ្ចូន នាវាចម្បាំង ជាច្រើនគ្រឿង ប្រតិបត្តិការ នៅដែនសមុទ្រចិនខាងត្បូង(ភាគបញ្ចប់) !!!!!! **|** លោក Yoshihide Suga នាយករដ្ឋមន្រ្តីថ្មីជប៉ុន ជ្រើសយក លោករដ្ឋមន្រ្តី ក្រសួងសុខាភិបាល ធ្វើជាប្រធានគណៈរដ្ឋមន្រ្តីថ្មី បន្ទាប់ពី សភាបានជ្រើសរើស ធ្វើជានាយករដ្ឋមន្ត្រី ស្នងតំណែង ពីលោកអាបេ!! **|** ភូមិសាស្រ្ត នៃ សមុទ្រ កាសព្យែន !!!!! **|** ភូមិសាស្ត្រ នៃសមុទ្រចិនខាងត្បូង និង ទ្វីបអាស៊ី( ភាគទី១ )!!!!!! **|** លោក Yoshihide Suga ដែលជាលេខាធិការ (នាយកខុទ្ទកាល័យ) របស់ លោក អាបេ ស៉ីនហ្សូ នាយករដ្ឋមន្ត្រីជប៉ុន បានឈ្នះឆ្នោតភ្លូកទឹកភ្លូកដី ក្នុងការជ្រើសរើស មេគណបក្សកាន់អំណាច LDP!!! **|** ឧត្តមសេនីយ៍ មេដឹកនាំ រដ្ឋប្រហារនៃប្រទេសម៉ាលី ដាក់លក្ខខណ្ឌគ្រប់គ្រងប្រទេស៣ឆ្នាំ ទើបព្រមដោះលែងលោកប្រធានាធិបតី នាយករដ្ឋមន្ត្រី និងមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ ដ៏ទៃទៀត !!!!!!! **|** មេដឹកនាំបេះដូងដែក លោកស្រី Tsai Ing-wen បាននិយាយថា កោះតៃវ៉ាន់ មិនមែនងាយស្រួល អោយមហាយក្សចិន វាយប្រហារមកលើកោះ តៃវ៉ាន់ បានដោយស្រួលៗ នោះទេ !!!!!!! **|** ប្រជាពលរដ្ឋ នៅខេត្តព្រះវិហារ សូមសម្ដេចសេនាពិជ័យ ទៀ បាញ់ ចាត់វិធានការ ទៅលើ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី ចាន់ សុខុន ហៅការ៉ែ ២ មេបញ្ជាការរង កងពលតូចលេខ ៨ យកទៅដុះក្អែល ផងទាន ចំពោះករណី ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធ រំលោភដីរដ្ឋ !!!!! **|** **|** នាយករដ្ឋមន្រ្តីជប៉ុន លោក អាបេ ស៊ីនហ្សូ បានលាលែងពីតំណែង ដោយសារហេតុផល សុខភាព !!!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Mi,23 September 2020 (Time 05:16 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៥កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៣ ខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០២០

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សាត គឹមសាន ត្រូវបានប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា សម្រេចតែងតាំង ជាស្នងការខេត្តបាត់ដំបង !!!!!
លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សាត គឹមសាន ត្រូវបានប្រមុខរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា សម្រេចតែងតាំង ជាស្នងការខេត្តបាត់ដំបង !!!!! ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៥កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ អានបន្ត

Mo,31 August 2020 (Time 11:08 )
ដោយ ៖ ដោយះ ក្ដាមស្រែជាយដែន ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

ប្រជាពលរដ្ឋ នៅខេត្តព្រះវិហារ សូមសម្ដេចសេនាពិជ័យ ទៀ បាញ់ ចាត់វិធានការ ទៅលើ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី ចាន់ សុខុន ហៅការ៉ែ ២ មេបញ្ជាការរង កងពលតូចលេខ ៨ យកទៅដុះក្អែល ផងទាន ចំពោះករណី ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធ រំលោភដីរដ្ឋ !!!!!
ប្រជាពលរដ្ឋ នៅខេត្តព្រះវិហារ សូមសម្ដេចសេនាពិជ័យ ទៀ បាញ់ ចាត់វិធានការ ទៅលើ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី ចាន់ សុខុន ហៅការ៉ែ ២ មេបញ្ជាការរង កងពលតូចលេខ ៨ យកទៅដុះក្អែល ផងទាន ចំពោះករណី ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធ រំលោភដីរដ្ អានបន្ត

Mo,31 August 2020 (Time 11:05 )
ដោយ ៖ ដោយះ ក្ដាមស្រែជាយដែន ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១៤កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៣១ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០


ប្រជាពលរដ្ឋ នៅខេត្តព្រះវិហារ សូមសម្ដេចសេនាពិជ័យ ទៀ បាញ់ ចាត់វិធានការ ទៅលើ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី ចាន់ សុខុន ហៅការ៉ែ ២ មេបញ្ជាការរង កងពលតូចលេខ ៨ យកទៅដុះក្អែល ផង ទាន ចំពោះករណី ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធ រំលោភដីរ អានបន្ត

Sa,29 August 2020 (Time 07:10 )
ដោយ ៖ ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១១កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៩ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

អាហារឆ្ងាញ់ រហស័ទាន់ចិត្ត សូមអញ្ជើញ មកកាន់ E MART 7 ក្រុងប៉ោយប៉ែត សូមស្វាគមន៍ !!!!
អាហារឆ្ងាញ់ រហស័ទាន់ចិត្ត សូមអញ្ជើញ មកកាន់ E MART 7 ក្រុងប៉ោយប៉ែត សូមស្វាគមន៍ !!!! ប្រែសម្រួលដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១១កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃ អានបន្ត

Mi,26 August 2020 (Time 09:14 )
ដោយ ៖ ដកស្រង់ចេញពី Km.wikipedia.org(wiki) ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃចន្ទ ៩កើត ខែភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២៦ខែសីហាឆ្នាំ ២០២០

មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន សូមលើកយក ជីវប្រវត្តិ របស់ អធិរាជសម្លេងមាស លោកស៉ីន ស៉ីសាមុត ដែលជាការរំលឹក អំពីស្នាដៃ របស់លោក ក្នុងថ្ងៃខួបកំណើត អធិរាជសម្លេងមាសថ្ងៃទី ២៣ ខែ សីហា ឆ្នាំ ១៩៣៣ ដល់ថ្ងៃទី ២៣ ខែ សីហា ឆ្នាំ ១៩៧៦ !!!!!!!!
មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន សូមលើកយក ជីវប្រវត្តិ របស់ អធិរាជសម្លេងមាស លោកស៉ីន ស៉ីសាមុត ដែលជាការរំលឹក អំពីស្នាដៃ របស់លោក ក្នុងថ្ងៃខួបកំណើត អធិរាជសម្លេងមាសថ្ងៃទី ២៣ ខែ សីហា ឆ្នាំ ១៩៣៣ ដល់ថ្ងៃទី ២៣ ខែ អានបន្ត

So,23 August 2020 (Time 12:31 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ៤កើតខែ ភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

ឯកឧត្តម ជិន ម៉ាលីន អ្នកនាំពាក្យក្រសួងយុត្តិធម៌ បានផ្ដល់ អនុសាសន៍ ចំនួន ០៧ ចំណុច សម្រាប់ជាចំណេះដឹង សម្រាប់ យុវជន ស្វែងយល់ អំពីច្បាប់ និង ការអនុវត្តន៍ សិទ្ធិសេរីភាព នៃការ ជួបជុំតវ៉ា និង ការបញ្ចេញមតិ !!!!!!
ឯកឧត្តម ជិន ម៉ាលីន អ្នកនាំពាក្យក្រសួងយុត្តិធម៌ បានផ្ដល់ អនុសាសន៍ ចំនួន ០៧ ចំណុច សម្រាប់ជាចំណេះដឹង សម្រាប់ យុវជន ស្វែងយល់ អំពីច្បាប់ និង ការអនុវត្តន៍ សិទ្ធិសេរីភាព នៃការ ជួបជុំតវ៉ា និង ការបញ្ចេញមតិ !!! អានបន្ត

Sa,22 August 2020 (Time 10:56 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ៤កើតខែ ភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

យោងតាមរបាយការណ៍បឋមរបស់មន្ទីរទេសចរណ៍រាជធានីខេត្ត ភ្ញៀវទេសចរដែលបានធ្វើដំណើរកម្សាន្តនៅតាមគោលដៅទេសចរណ៍នានាទូទាំងប្រទេសចាប់ពី ថ្ងៃទី ១៧-២១ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០ មានចំនួនប្រមាណ ១.៤៥៩.៣៨៦នាក់ !!!!!!
យោងតាមរបាយការណ៍បឋមរបស់មន្ទីរទេសចរណ៍រាជធានីខេត្ត ភ្ញៀវទេសចរដែលបានធ្វើដំណើរកម្សាន្តនៅតាមគោលដៅទេសចរណ៍នានាទូទាំងប្រទេសចាប់ពី ថ្ងៃទី ១៧-២១ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០ មានចំនួនប្រមាណ ១.៤៥៩.៣៨៦នាក់ !!!!!! ដោយះ ល អានបន្ត

Fr,21 August 2020 (Time 10:21 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ២កើត ខែ ភទ្របទ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២១ ខែ សីហា ឆ្នាំ ២០២០

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ ប្រធានក្រុមការងារចុះជួយ ឃុំស្លក្រាម បាននាំយក អំណោយរបស់ ឯកឧត្តម នាយឧត្តមសេនីយ៍ ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន ទៅចែកជូន ប្រជាពលរដ្ឋ ជួបការលំបាក ចំនួន ៣០ គ្រួសារ នៅភូមិប្រាសាទ ឃុំស្លក្រាម ស្រុកស្វាយចេក ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ !!!!!
លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ ប្រធានក្រុមការងារចុះជួយ ឃុំស្លក្រាម បាននាំយក អំណោយរបស់ ឯកឧត្តម នាយឧត្តមសេនីយ៍ ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន ទៅចែកជូន ប្រជាពលរដ្ឋ ជួបការលំបាក ចំនួន ៣០ គ្រួសារ នៅភូមិប្រាសាទ អានបន្ត

So,16 August 2020 (Time 02:28 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់ វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ១២រោច ខែស្រាពណ៍ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៦ ខែសីហា ឆ្នាំ ២០២០

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បាន អញ្ជើញសម្ពោធសួនទឹក «ហ្គាឌិនស៊ីធី» តម្លៃជាង ៤៤លានដុល្លារ របស់លោកឧកញ៉ា លី យ៉ុងផាត់ !!!!!!!
សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បាន អញ្ជើញសម្ពោធសួនទឹក «ហ្គាឌិនស៊ីធី» តម្លៃជាង ៤៤លានដុល្លារ របស់លោកឧកញ៉ា លី យ៉ុងផាត់ !!!!!!! ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់ វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អ អានបន្ត

Do,13 August 2020 (Time 11:30 )
ដោយ ៖ ចេញផ្សាយ .ថ្ងៃទី ១៣ ខែ សីហា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្ល ទូរស័ព្ទលេខ : 012 ៤២៧៨៩៣ !! (រូបភាពនិងអត្ថបទ :ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា )-!!

ករណីដួលរលំដងស្ទូចបេតុង បាក់សង្កត់លេីផ្ទះ ប្រជាពលរដ្ឋចំនួនមួយខ្នងផ្ទះ បណ្តាល អោយមានអ្នកស្លាប់ចំនួន៥នាក់របួស៤នាក់ ...!!!
ករណីដួលរលំដងស្ទូចបេតុង បាក់សង្កត់លេីផ្ទះ ប្រជាពលរដ្ឋចំនួនមួយខ្នងផ្ទះ បណ្តាល អោយមានអ្នកស្លាប់ចំនួន៥នាក់របួស៤នាក់ ...!!! ចេញផ្សាយ .ថ្ងៃទី ១៣ ខែ សីហា ឆ្នាំ ២០២០ ដោយ : អង្គភាព មជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្ល អានបន្ត

Sa,08 August 2020 (Time 05:54 )
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ៤រោច ខែស្រាពណ៍ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០៨ ខែ សីហា ឆ្នាំ ២០២០

លោក សិទ្ធិ ឡោះ ប្រធានក្រុមការងារចុះជួយឃុំស្លក្រាម បាននាំយកអំណោយ ចុះសួរសុខទុក្ខ បងប្អូន ប្រជាពលរដ្ឋ ជួបការលំបាក ជីវភាពរស់នៅ !!!!!!!
លោក សិទ្ធិ ឡោះ ប្រធានក្រុមការងារចុះជួយឃុំស្លក្រាម បាននាំយកអំណោយ ចុះសួរសុខទុក្ខ បងប្អូន ប្រជាពលរដ្ឋ ជួបការលំបាក ជីវភាពរស់នៅ !!!!!!! ដោយះ លោក ពេជ្រ ចាន់វិជ្ជា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ៤រោច ខែស្រាពណ៍ ឆ្នា អានបន្ត

Di,04 August 2020 (Time 06:04 )
ដោយ ៖ មជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១
ខេត្តកំពត៖ក្នុងកិច្ចប្រជុំពិ​ភាក្សា​ស្តីពីការរៀបចំគម្រោងចំណូល របស់រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់​គ្រប់​គ្រង​ឆ្នាំ២​០២១ នារសៀលថ្ងៃអង្គារ ១៥កើត ខែស្រាពណ៍ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ព.ស ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០៤ ខែសីហា​ ឆ្នាំ២០២០ អានបន្ត

Di,04 August 2020 (Time 04:45 )
ដោយ ៖ មជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"
ខេត្តស្វាយរៀង៖ក្នុងទិវាអន្តរជាតិ​ប្រយុទ្ធ​ប្រឆាំងគ្រឿងញៀន ថ្ងៃទី២៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២០​ ក្រោម​ប្រ​ធានបទ"លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន ត្រូវផ្តើមចេញពីយើងទងអស់គ្នា" និងពិធីដុតបំផ្លាញ​វត្ថុតាង​គ្រឿង​ញៀនតាមអំណាចសាល​ក្ អានបន្ត

Di,04 August 2020 (Time 03:42 )
ដោយ ៖ មជ្ឈមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ
រាជធានីភ្នំពេញ៖នៅព្រឹកថ្ងៃទី០៤ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០នេះ ក្រសួងសុខាភិបាល បាន​ ចេញសេចក្តី​ប្រកាសព័ត៌​មាន ស្តីពីការរកឃើញករណីវិជ្ជមានវីរុសកូវីដ-១៩ ថ្មី០១នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់​ស្ថានទូត​អាមេរិក​ប្រចាំកម្ពុជា ខ អានបន្ត

Di,04 August 2020 (Time 03:12 )
ដោយ ៖

លោក ឈុន ពេជ្រ ប្រធានមជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន និងសហការី ផ្ញើរសារគោរពជូនពរ សម្ដេចតេជោនាយករដ្ឋមន្ត្រី ក្នុងឱកាសចម្រើនជន្មាយុ ៦៨ ឈានចូល ៦៩ឆ្នាំ !!!
លោក ឈុន ពេជ្រ ប្រធានមជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មាន សម្លេងជាយដែន និងសហការី ផ្ញើរសារគោរពជូនពរ សម្ដេចតេជោនាយករដ្ឋមន្ត្រី ក្នុងឱកាសចម្រើនជន្មាយុ ៦៨ ឈានចូល ៦៩ឆ្នាំ !!! (ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ)៖  ក្នុងឱកាសដ៏មង្គលសួ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ខេត្តកណ្ដាល នាំយកអំណោយមនុស្សធម៌ ចែកជូនពលរដ្ឋក្រីក្រ និងងាយរងគ្រោះ ក្នុងអំឡុង នៃជំងឺកូវីដ១៩ ចំនួន៩0 គ្រួសារ ក្នុងស្រុកពញាឮ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
1193 នាក់
ម្សិលមិញ :
14325 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
89967 នាក់
ខែនេះ :
448589 នាក់
3 ខែនេះ :
1226602 នាក់
សរុប :
6107777 នាក់