Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
បែកធ្លាយមន្រ្តីPMទិសស្រុកអន្លង់វែង មានតួនាទីជាអ្នកបង្ក្រាបបទល្មើសផង និងជាឈ្មួញឈើគាងគរពលរដ្ឋខ្មែរអោយឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើក្នុងទឹកដីថៃផង !!!! **|** លោកTrump ប្រធានាធិបតីសហរដ្ឋអាមេរិក និយាយថា គាត់នឹងចាកចេញពី សេតវិមានប្រសិនបើ Biden ឈ្នះការបោះឆ្នោត ដោយត្រឹមត្រូវ !!!! **|** អ្នកតស៊ូ​មតិ​ជំរុញ​ឲ្យ​លោក​ Biden​ បន្ត​សន្ធិសញ្ញា​សព្វាវុធ​រវាង​សហរដ្ឋអាមេរិក​ និង​រុ​ស្ស៊ី​សម្រាប់​រយៈពេល​ ០៥​ឆ្នាំ​ពេញ​ ដោយដោយគ្មានលក្ខខណ្ឌ !!!! **|** ប្រធានាធិបតី​ចិន​លោក​ Xi​ Jinping​ បាន​ចូលរួម​អបអរសាទរ​លោក​ Biden​ ចំពោះ​ជ័យ​ជំនះ​ នៃ​កានៃការបោះឆ្នោតសហរដ្ឋអាមេរិក !!!!!! **|** ប្រេសិត​អា​មេ​រិ​ក​សំរាប់​ប្រទេស​អ៊ី​រ៉​ង់​បាន​និយាយ​ថា​នឹង​មានទណ្ឌ​កម្ម​បន្ថែម​ទៀត​ ហើយ​ទទូច​ឱ្យ​លោក​ Biden​ រករក្សាឥទ្ធិពល !!!!! **|** អង្គការសហប្រជាជាតិ​ពិចារណា​សំណើ​របស់​អា​មេ​រិ​ក​ដើម្បី​ផ្តល់​ការ​លើក​លែងឱ្យ​បាន​ឆាប់រហ័ស​សម្រាប់​ការ​ផ្តល់​ជំនួយ​មនុស្សធម៌​ដល់​កូរ៉េ​ខាងជើង​ !!!! **|** លោកប្រធានាធិបតី រុស្ស៊ី លោក ពូទីន បានថ្លែងតាមកញ្ចក់ទូរទស្សន៏រដ្ឋ ថាលោក​បានត្រៀមខ្លួន​រួចរាល់​ហើយ​ក្នុង​ការធ្វើការជាមួយ មេដឹកនាំ សហរដ្ឋអាមេរិក ដែលប្រជាពលរដ្ឋអាមេរិក បានបោះឆ្នោតអោយហើយ លោក​ចង់ឱ្យ​ការ​តវ៉ា​នានា​ ត្រូវបានដោះស្រាយចប់សព្វគ្រប់ !!!!! **|** លោក ដូ ណាល់ត្រាំ បានបញ្ចូន លោកឧត្តមនាវីទោ Michael​ StStudeman មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងទឹកសហរដ្ឋអាមេរិកប្រចាំតំបន់អាស៉ី-ប៉ាស៊ីហ្វិក ធ្វើ​ដំណើរ​ទស្សនកិច្ច​ទៅ​កាន់​កោះ​តៃវ៉ាន់​ ដោយ​មិដោយមិនបាន ប្រកាស ជាសាធារណៈ ហើយក៏មិនខ្វល់ ពីមហាអំណាចចិនឡើយ !!!!!! **|** ប្រទេសមហាអំណាចសេដ្ឌកិច្ជ G២០ បានពន្យារពេល​ ការសងបំណុល ទៅពាក់កណ្តាល ឆ្នាំ២០២១ និង​ស្នើ​សុំ​ វិស័យឯកជន ជួយគ្នាក្នុង ករណីនេះ !!!!! **|** នាយករដ្ឋមន្ត្រី លោក Netanyahu​ នៃប្រទេសអ៉ីស្រាអែល បានទទូចមិនឲ្យមានកិច្ចព្រមព្រៀងនុយក្លេអក្លេអ៊ែរ ជាមួយនឹង ប្រទេសអ៊ីរ៉ង់ ឡើងវិញទេ !!!! **|** លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៉ិនដេត អធិការវ័យក្មេង កណ្ដាប់ដៃដែក បានដឹកនាំកម្លាំងជំនាញ ចុះប្រតិបត្តិការ បំបែកសំណុំរឿង ចោរលួុចទ្រព្យសម្បត្តិពលរដ្ឋ បានមួុយសំបុក បញ្ជូនអនុវត្តតាមនីតិវិធី នៃច្បាប់ !!! **|** សហរដ្ឋអាមេរិកដាក់ពង្រាយយន្តហោះទម្លាក់គ្រាប់បែក B-52 ទៅកាន់មជ្ឈឹមបូព៌ាបន្ទាប់ពីការប្រកាសដកកងទ័ពបន្ថែមទៀត !!!!!! **|** ករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ បណ្ដាលអោយ បុរសម្នាក់បើកម៉ូតូទាំងស្រវឹងហើយក្នុងល្បឿនលឿន បុករថយន្តពីក្រោយស្លាប់នៅនិងកន្លែងភ្លាមៗ !!!! **|** មន្ទីរប្រឆាំងបទល្មើសគ្រឿងញៀន នៃក្រសួងមហាផ្ទៃ បានក្របួចបាននូវ គ្រឿងញៀនជិត៥០គីឡូក្រាម និងជនសង្ស័យម្នាក់ បង្ក្រាបបាន នៅរាជធានីភ្នំពេញ !!!! **|** លោក Joe Biden ដែលជាប្រធានាធិបតីជាប់ឆ្នោត អាចនឹងតែងតាំងដៃគូដ៏ស្លាប់រស់មួយរូប ឲ្យធ្វើជារដ្ឋមន្ត្រីការបរទេសសហរដ្ឌអាមេរិកថ្មី !!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Fri,27 November 2020 (Time 05:35 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

បែកធ្លាយមន្រ្តីPMទិសស្រុកអន្លង់វែង មានតួនាទីជាអ្នកបង្ក្រាបបទល្មើសផង និងជាឈ្មួញឈើគាងគរពលរដ្ឋខ្មែរអោយឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើក្នុងទឹកដីថៃផង !!!!
បែកធ្លាយមន្រ្តីPMទិសស្រុកអន្លង់វែង មានតួនាទីជាអ្នកបង្ក្រាបបទល្មើសផង និងជាឈ្មួញឈើគាងគរពលរដ្ឋខ្មែរអោយឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើក្នុងទឹកដីថៃផង !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១២ កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត អានបន្ត

Sun,22 November 2020 (Time 01:45 PM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៧កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៉ិនដេត អធិការវ័យក្មេង កណ្ដាប់ដៃដែក បានដឹកនាំកម្លាំងជំនាញ ចុះប្រតិបត្តិការ បំបែកសំណុំរឿង ចោរលួុចទ្រព្យសម្បត្តិពលរដ្ឋ បានមួុយសំបុក បញ្ជូនអនុវត្តតាមនីតិវិធី នៃច្បាប់ !!!
លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៉ិនដេត អធិការវ័យក្មេង កណ្ដាប់ដៃដែក បានដឹកនាំកម្លាំងជំនាញ ចុះប្រតិបត្តិការ បំបែកសំណុំរឿង ចោរលួុចទ្រព្យសម្បត្តិពលរដ្ឋ បានមួុយសំបុក បញ្ជូនអនុវត្តតាមនីតិវិធី នៃច្បាប់ !!! ដោយ : លោក ភ អានបន្ត

Sun,22 November 2020 (Time 04:35 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៧កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ បណ្ដាលអោយ បុរសម្នាក់បើកម៉ូតូទាំងស្រវឹងហើយក្នុងល្បឿនលឿន បុករថយន្តពីក្រោយស្លាប់នៅនិងកន្លែងភ្លាមៗ !!!!
ករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ បណ្ដាលអោយ បុរសម្នាក់បើកម៉ូតូទាំងស្រវឹងហើយក្នុងល្បឿនលឿន បុករថយន្តពីក្រោយស្លាប់នៅនិងកន្លែងភ្លាមៗ !!!! ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៧កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ព អានបន្ត

Sat,21 November 2020 (Time 06:35 PM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៧កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

មន្ទីរប្រឆាំងបទល្មើសគ្រឿងញៀន នៃក្រសួងមហាផ្ទៃ បានក្របួចបាននូវ គ្រឿងញៀនជិត៥០គីឡូក្រាម និងជនសង្ស័យម្នាក់ បង្ក្រាបបាន នៅរាជធានីភ្នំពេញ !!!!
មន្ទីរប្រឆាំងបទល្មើសគ្រឿងញៀន នៃក្រសួងមហាផ្ទៃ បានក្របួចបាននូវ គ្រឿងញៀនជិត៥០គីឡូក្រាម និងជនសង្ស័យម្នាក់ បង្ក្រាបបាន នៅរាជធានីភ្នំពេញ !!!! ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អាទិត្យ ៧កើត ខែមិគសិរ ឆ្ន អានបន្ត

Sat,21 November 2020 (Time 02:19 PM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ៦កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ប្រជាពលរដ្ឋរស់ក្នុងសហគមន៍ចំនុច (អ៊ុង ម៉ុង) អំពាវនាវដល់សប្បុរសជន មេត្តាជួយដល់សាលាដែលនៅខ្វះតុ ក្តារខៀន សៀវភៅសិក្សា និង សំលៀកបំពាក់សិក្សាសិស្ស!!!
ប្រជាពលរដ្ឋរស់ក្នុងសហគមន៍ចំនុច (អ៊ុង ម៉ុង) អំពាវនាវដល់សប្បុរសជន មេត្តាជួយដល់សាលាដែលនៅខ្វះតុ ក្តារខៀន សៀវភៅសិក្សា និង សំលៀកបំពាក់សិក្សាសិស្ស!!! ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ៦កើត ខែមិគសិរ អានបន្ត

Wed,18 November 2020 (Time 02:54 PM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក យន សុខា (ភ្ញាក់ងារយកព័ត៌មាន ប្រចាំខេត្តកំពត) ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៣កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ជម្លោះដីធ្លីរវាងពលរដ្ឋ និងក្រុមហ៊ុនឧកញ៉ា សូ ងួន នៅស្រុកឈូក ខេត្តកំពត, ពលរដ្ឋប្រើកាំភ្លើងស្នប់បាញ់សន្ដិសុខក្រុមហ៊ុន របួសម្នាក់ និងស្លាប់ម្នាក់, សមត្ថកិច្ចកំពុងស្រាវជ្រាវចាប់ខ្លួន !!!!
ជម្លោះដីធ្លីរវាងពលរដ្ឋ និងក្រុមហ៊ុនឧកញ៉ា សូ ងួន នៅស្រុកឈូក ខេត្តកំពត, ពលរដ្ឋប្រើកាំភ្លើងស្នប់បាញ់សន្ដិសុខក្រុមហ៊ុន របួសម្នាក់ និងស្លាប់ម្នាក់, សមត្ថកិច្ចកំពុងស្រាវជ្រាវចាប់ខ្លួន !!!! ដោយ : លោក យន ស អានបន្ត

Wed,18 November 2020 (Time 11:38 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៣កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ឯកឧត្តម ស សុខា អនុប្រធានសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា(ស.ស.យ.ក.) ទទួលបន្ទុកខេត្តព្រៃវែង បាត់ដំបង និងខេត្ត បន្ទាយមានជ័យ បាន ថ្លែង អំណរគុណ ចំពោះសប្បុរសជន ដែលបាន ឧបត្ថម្ភអង្ករ ចំនួន ៥តោន មី ១០០កេស និង ម៉ាសការពារ ៦ ០០០ម៉ាស !!!!!!
ឯកឧត្តម ស សុខា អនុប្រធានសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា(ស.ស.យ.ក.) ទទួលបន្ទុកខេត្តព្រៃវែង បាត់ដំបង និងខេត្ត បន្ទាយមានជ័យ បាន ថ្លែង អំណរគុណ ចំពោះសប្បុរសជន ដែលបាន ឧបត្ថម្ភអង្ករ ចំនួន ៥តោន មី ១០០កេស និង ម៉ាសការព អានបន្ត

Tue,17 November 2020 (Time 07:36 PM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ពុធ ៣កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៨ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

សម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បាន ផ្ញេីសារអបអរសាទរជូន លោកស្រី អោង សាន ស៊ូជី ចំពោះការទទួលបានជ័យជម្នះភ្លូកទឹកភ្លូកដីសាជាថ្មី ក្នុងការបោះឆ្នោតសកល ជាលើកទី២ នៅប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា !!!!!!!
សម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បាន ផ្ញេីសារអបអរសាទរជូន លោកស្រី អោង សាន ស៊ូជី ចំពោះការទទួលបានជ័យជម្នះភ្លូកទឹកភ្លូកដីសាជាថ្មី ក្នុងការបោះឆ្នោតសកល ជាលើកទី២ នៅប្ អានបន្ត

Tue,17 November 2020 (Time 09:45 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ៍ ២កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

គណបក្សដែលបានចុះបញ្ចីត្រឹមត្រូវនៅប្រទេសកម្ពុជា ចំនួន៣ បានរួមគ្នាបង្កើត «សម្ព័ន្ធភាពអ្នកប្រជាធិបតេយ្យ» !!!!!
គណបក្សដែលបានចុះបញ្ចីត្រឹមត្រូវនៅប្រទេសកម្ពុជា ចំនួន៣ បានរួមគ្នាបង្កើត «សម្ព័ន្ធភាពអ្នកប្រជាធិបតេយ្យ» !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ៍ ២កើត ខែមិគសិរ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត អានបន្ត

Tue,17 November 2020 (Time 05:05 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ២កើត ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

អគ្គស្នងការដ្ឋាន នគរបាលជាតិ ដាក់ ម៉ាស៊ីនស្កេនកំដៅ និង បាញ់អាល់កុល សម្លាប់មេរោគ ដើម្បីពិនិត្យរាល់ការ ចេញចូល របស់ កងកម្លាំងទាំងអស់ !!!!!
អគ្គស្នងការដ្ឋាន នគរបាលជាតិ ដាក់ ម៉ាស៊ីនស្កេនកំដៅ និង បាញ់អាល់កុល សម្លាប់មេរោគ ដើម្បីពិនិត្យរាល់ការ ចេញចូល របស់ កងកម្លាំងទាំងអស់ !!!!! ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ អង្គារ ២កើត ខែកត្តិក ឆ្នាំជូ អានបន្ត

Mon,16 November 2020 (Time 04:05 PM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ១កើត ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៦ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា បានផ្ដល់ អំណោយម៉ាសចំនួន២លាន១សែន និងបរិក្ខារពេទ្យសរុបចំនួន១២មុខ របស់កម្ពុជា ត្រូវបានប្រគល់ជូន នាយករដ្ឋមន្រ្តីឡាវ ហើយ !!!!!
រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា បានផ្ដល់ អំណោយម៉ាសចំនួន២លាន១សែន និងបរិក្ខារពេទ្យសរុបចំនួន១២មុខ របស់កម្ពុជា ត្រូវបានប្រគល់ជូន នាយករដ្ឋមន្រ្តីឡាវ ហើយ !!!!! ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ១កើត ខែកត្តិក ឆ្នាំជ អានបន្ត

Mon,16 November 2020 (Time 03:24 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ ១កើត ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៦ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

លោក ផែង វណ្ណៈ បានសរសេរនៅលើ ទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់លោកថា ឯកឧត្តម គីតិច ប្រធានក្រុមមេធាវីសគ្ម្រ័ចិត្តសម្ដេចតេជោ បានចាត់អោយមេធាវី សគ្ម្រ័ចិត្តសម្ដេចតេជោ ការពារក្ដីតាមផ្លូវច្បាប់ជូនលោកស្រីហុក ស្រីណុច តាមផ្លូវច្បាប់ ចំពោះបណ្ដឹងចោទប្រកាន់ ពីសំណាក់ប្រពន្ធចុង នៅសាលាដំបូងខេត្តកណ្ដាល !!!!!!
លោក ផែង វណ្ណៈ បានសរសេរនៅលើ ទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់លោកថា ឯកឧត្តម គីតិច ប្រធានក្រុមមេធាវីសគ្ម្រ័ចិត្តសម្ដេចតេជោ បានចាត់អោយមេធាវី សគ្ម្រ័ចិត្តសម្ដេចតេជោ ការពារក្ដីតាមផ្លូវច្បាប់ជូនលោកស្រីហុក ស្រីណុច តាមផ្លូវច អានបន្ត

Sat,14 November 2020 (Time 07:02 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សៅរ៍ ១៤រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៤ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានមានប្រសាសន៍ថា នៅព្រឹកថ្ងៃទី ១៤ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ នេះ ក្រុមគ្រូពេទ្យ បានយកសំណាក ទៅធ្វើ តេស្តជាលើកទី៣ជាលទ្ធផលទាំងខ្ញុំនិងភរិយាក៏ដូចជាបងប្អូននៅជុំវិញគឺអវិជ្ជមានកូវីដ-១៩ទាំងអស់ !!!!
សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានមានប្រសាសន៍ថា នៅព្រឹកថ្ងៃទី ១៤ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០ នេះ ក្រុមគ្រូពេទ្យ បានយកសំណាក ទៅធ្វើ តេស្តជាលើកទី៣ជាលទ្ធផលទាំងខ្ញុំនិងភរិយាក៏ដូចជាបងប្ អានបន្ត

Fri,13 November 2020 (Time 07:41 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១៣រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៣ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក បណ្ឌិត ហ៊ុន ម៉ាណែត អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃកងយោធពលខេមរៈភូមិន្ទ និងជា មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក បានអញ្ជើញចូលរួមនៅក្នុងកម្ម​វិធីសំណេះសំណាល​សាក​សួរសុខទុក្ខ​ និង​ចុះ​ចែក​អំណោយ​ដ៏​ថ្លៃថ្លា​របស់​ ស​ម្តេ​ចអគ្គមហាសេនាបតី​តេ​ជោ​ ហ៊ុន​ សែន​ ​និង​សម្តេចកិត្តិព្រឹទ្ធបណ្ឌិត ​ប៊ុនរ៉ានី ហ៊ុន សែន ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​រងគ្រោះ​ដោយ​ទឹកជំនន់​ ចំនួន ៦ ៦៥០ គ្រួសារ នៅខេត្តកំពង់ធំ !!!!!
ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក បណ្ឌិត ហ៊ុន ម៉ាណែត អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃកងយោធពលខេមរៈភូមិន្ទ និងជា មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក បានអញ្ជើញចូលរួមនៅក្នុងកម្ម​វិធីសំណេះសំណាល​សាក​សួរសុខទុក្ខ​ និង​ចុះ​ចែក​អំណោយ​ដ៏​ថ្លៃថ្លា​របស អានបន្ត

Fri,13 November 2020 (Time 06:29 AM)
ដោយ ៖ ដោយ : លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយថ្ងៃ សុក្រ ១៣រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៣ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២០

ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ស៊ិន សូផានី្ន បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយការងារ​សោធននិវត្តន៍ និងការងារកំណែទម្រង់កងរាជអាវុធហត្ថ និង ប្រជុំផ្សព្វផ្សាយការងារកំណែទម្រង់រចនាសម្ពន្ធចាត់តាំង និងរចនាសម្ពន្ធក្របខណ្ឌ បញ្ជាការដ្ឋានកងរាជអាវុធហត្ថលើផ្ទៃប្រទេស !!!៊
ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ស៊ិន សូផានី្ន បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយការងារ​សោធននិវត្តន៍ និងការងារកំណែទម្រង់កងរាជអាវុធហត្ថ និង ប្រជុំផ្សព្វផ្សាយការងារកំណែទម្រង់រចនាសម្ពន្ធចាត់តាំង និងរចនាសម្ពន្ធក្របខណ្ឌ បញ្ជាការដ្ឋាន អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំ មន្រ្តីនៃមន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធអញ្ជើញចុះពិនិត្យទីតាំង ដងផ្លូវសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
9220 នាក់
ម្សិលមិញ :
15152 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
97443 នាក់
ខែនេះ :
343852 នាក់
3 ខែនេះ :
1207053 នាក់
សរុប :
6886260 នាក់