Label
«គេហទំព័រ មជ្ឍមណ្ឌលព័ត៌មានសម្លេងជាយដែន»កំពុងធ្វើការផ្សាយសាកល្បង ដូច្នេះសូមប្រិយ៍មិត្តជួយគាំទ្រ ។ សូមអគុណ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
វ៉ាក់សាំងកូវីដ-១៩ ជំហានទី១ ពីមជ្ឈមណ្ឌលកូវ៉ាក់ ដែលជាជំនួយរបស់ WHO បានផ្តល់មកប្រទេសកម្ពុជាហើយ នៅរាត្រីនេះ !!!! **|** មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក ផ្ញើសារថ្លែងអំណរគុណ និងជូនពរដល់ក្រុមគ្រូពេទ្យ ក្នុងកាលៈទេសៈជំងឺកូវីដ-១៩ កំពុងរីករាលដាលជាសហគមន៍ !!!!! **|** សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានសរសេរនៅលើហ្វេសប៊ុករបស់សម្ដេចអំពីថ្ងៃនេះគឺជាខួប៤២ឆ្នាំ នៃការជួបគ្នាឡើងវិញ រវាងសម្ដេចនិងភរិយា (២៤ កុម្ភះ ១៩៧៩- ២៤ កុម្ភះ ២០២១) !!!! **|** មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោគ ផ្ញើសារសូមឱ្យប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរត្រូវបង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ ក្នុងកាលៈទេសៈនៃការរីករាលដាលជំងឺកូវីដ-១៩ក្នុងសហគមន៍នាពេលនេះ !!!! **|** បទអត្ថាធិប្បាយ៖ តើរដ្ឋប្រហារមីយ៉ាន់ម៉ាបានជំរុញឱ្យមានការពិចារណាឡើងវិញអំពីការមិនជ្រៀតជ្រែកក្នុងចំណោមបណ្តាប្រទេសអាស៊ានដែរឬទេ? **|** សមាគមTYDA បានចុះអប់រំផ្សព្វផ្សាយអំពីវិធានការនៃការចម្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ និងអប់រំសុខភាពមាត់ធ្មេញ ដល់សិស្សានុសិស្សអនុវិទ្យាល័យទួលស្នោរ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌកំបូល !!!! **|** របៀបដែលក្រុមអ្នកតវ៉ានៅក្នុងប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ាទទួលបានព័ត៌មានអំពីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនិងការដាច់ភ្លើងតាមអ៊ិនធរណេត !!!!! **|** អគ្គលេខាធិការ UN គាំទ្រប្រជាជនមីយ៉ាន់ម៉ា «ធ្វើបាតុកម្មតវ៉ាដោយសន្តិវិធី» ដើម្បីជំទាស់នឹងរដ្ឋប្រហារ !!!!!! **|** ​លោក Joe Biden​ បញ្ចប់​ការ​គាំទ្រ​ចំពោះ​អា​រ៉ា​ប៊ី​សា​អូឌីត​នៅ​យេ​ម៉ែ​ន​ ដោយ​និយាយ​ថា​ សង្គ្រាមត្រូវតែបញ្ចប់ !!!!!! **|** ក្រុមប្រឹក្សាសន្តិសុខ​ អ​.​ស​.​ប​.​ អំពាវនាវ​ឲ្យ​មានការ​ដោះ​លែង​លោកស្រី​ Suu​ Kyi​ ​ខណៈ​លោក​ Biden​ ប្រាប់​ឧត្តមសេនីយ៍​ឲ្យ​ចុះ​ចេញពី​តំណែង​ !!!!! **|** សហរដ្ឋអាមេរិកកំពុង “​បង្កើត​ភាព​តានតឹង​”​ បន្ទាប់​ពី​នាវាចម្បាំង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ក្បែរ​កោះ​តៃវ៉ាន់​ !!!!! **|** បាតុកម្មប្រឆាំង រដ្ឋប្រហារ របស់ ប្រទេស មីយ៉ាន់ម៉ា កើនឡើង នៅពេល កងទ័ព ពង្រីកការ បង្ក្រាបតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណេត !!!!!!! **|** រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការបរទេសអាមេរិក លោក Antony Blinken បានប្រាប់អ្នកការទូតចិនលោក Yang Jiechi ថាសហរដ្ឋអាមេរិកនឹងក្រោកឈរឡើងដើម្បីសិទ្ធិមនុស្ស និង តម្លៃប្រជាធិបតេយ្យ នៅ ស៊ីនជាំង ទីបេ និង ហុងកុង និង មីយ៉ាន់ម៉ា !!!!! **|** ប្រមុខអ. ស.ប.(UN)គាំទ្រសិទ្ធិ របស់ ប្រជាជនភូមា ក្នុងការតវ៉ាដោយ សន្តិវិធីនៅចំពោះ មុខរដ្ឋប្រហារយោធា !!!!! **|** អត្ថាធិប្បាយ៖ យោធាមីយ៉ាន់ម៉ាមិនដែលមានចេតនាបោះបង់អំណាចទេ !!!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Tue,02 March 2021 (Time 10:01 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អង្គារ ៤រោច ខែ ផល្គុន ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០២ខែ មិនា ឆ្នាំ ២០២១

វ៉ាក់សាំងកូវីដ-១៩ ជំហានទី១ ពីមជ្ឈមណ្ឌលកូវ៉ាក់ ដែលជាជំនួយរបស់ WHO បានផ្តល់មកប្រទេសកម្ពុជាហើយ នៅរាត្រីនេះ !!!!
វ៉ាក់សាំងកូវីដ-១៩ ជំហានទី១ ពីមជ្ឈមណ្ឌលកូវ៉ាក់ ដែលជាជំនួយរបស់ WHO បានផ្តល់មកប្រទេសកម្ពុជាហើយ នៅរាត្រីនេះ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អង្គារ ៤រោច ខែ ផល្គុន ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត អានបន្ត

Mon,01 March 2021 (Time 02:33 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៣រោច ខែ ផល្គុន ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ខែ មិនា ឆ្នាំ ២០២១

មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក ផ្ញើសារថ្លែងអំណរគុណ និងជូនពរដល់ក្រុមគ្រូពេទ្យ ក្នុងកាលៈទេសៈជំងឺកូវីដ-១៩ កំពុងរីករាលដាលជាសហគមន៍ !!!!!
មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក ផ្ញើសារថ្លែងអំណរគុណ និងជូនពរដល់ក្រុមគ្រូពេទ្យ ក្នុងកាលៈទេសៈជំងឺកូវីដ-១៩ កំពុងរីករាលដាលជាសហគមន៍ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៣រោច ខែ ផល្គុន ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធ អានបន្ត

Wed,24 February 2021 (Time 01:13 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ដកស្រង់ចេញ ពី ហ្វេសបុកផ្លូវការ របស់ សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ១៣កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២៤ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានសរសេរនៅលើហ្វេសប៊ុករបស់សម្ដេចអំពីថ្ងៃនេះគឺជាខួប៤២ឆ្នាំ នៃការជួបគ្នាឡើងវិញ រវាងសម្ដេចនិងភរិយា (២៤ កុម្ភះ ១៩៧៩- ២៤ កុម្ភះ ២០២១) !!!!
សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បានសរសេរនៅលើហ្វេសប៊ុករបស់សម្ដេចអំពីថ្ងៃនេះគឺជាខួប៤២ឆ្នាំ នៃការជួបគ្នាឡើងវិញ រវាងសម្ដេចនិងភរិយា (២៤ កុម្ភះ ១៩៧៩- ២៤ កុម្ភះ ២០២១) !!!! ដោយះ អានបន្ត

Wed,24 February 2021 (Time 12:09 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ១៣កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២៤ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោគ ផ្ញើសារសូមឱ្យប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរត្រូវបង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ ក្នុងកាលៈទេសៈនៃការរីករាលដាលជំងឺកូវីដ-១៩ក្នុងសហគមន៍នាពេលនេះ !!!!
មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោគ ផ្ញើសារសូមឱ្យប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរត្រូវបង្កើនការប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ ក្នុងកាលៈទេសៈនៃការរីករាលដាលជំងឺកូវីដ-១៩ក្នុងសហគមន៍នាពេលនេះ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ១៣កើត ខែ មាឃ អានបន្ត

Mon,22 February 2021 (Time 11:53 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ១១កើតខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២២ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

សមាគមTYDA បានចុះអប់រំផ្សព្វផ្សាយអំពីវិធានការនៃការចម្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ និងអប់រំសុខភាពមាត់ធ្មេញ ដល់សិស្សានុសិស្សអនុវិទ្យាល័យទួលស្នោរ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌកំបូល !!!!
សមាគមTYDA បានចុះអប់រំផ្សព្វផ្សាយអំពីវិធានការនៃការចម្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ និងអប់រំសុខភាពមាត់ធ្មេញ ដល់សិស្សានុសិស្សអនុវិទ្យាល័យទួលស្នោរ ស្ថិតក្នុងខណ្ឌកំបូល !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ១១កើត អានបន្ត

Sat,06 February 2021 (Time 01:40 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៦ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

លោកស្រី អ៊ុង សានស៊ូជី មានសុខភាពល្អ នៅក្រោមការឃុំខ្លួនក្នុងផ្ទះ ខណៈដែលគ្រូបង្រៀន មិនព្រមចូលបង្រៀន !!!!!!
លោកស្រី អ៊ុង សានស៊ូជី មានសុខភាពល្អ នៅក្រោមការឃុំខ្លួនក្នុងផ្ទះ ខណៈដែលគ្រូបង្រៀន មិនព្រមចូលបង្រៀន !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ង អានបន្ត

Fri,05 February 2021 (Time 11:13 PM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៦ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

វឌ្ឍនភាពនៃការរីកចម្រើនរបស់អង្គភាពតំបន់ប្រតិបត្តិការសឹករងខេត្តស្វាយរៀង បានបន្តការកសាងសមិទ្ធផលជាបន្តបន្ទាប់ !!!!!
វឌ្ឍនភាពនៃការរីកចម្រើនរបស់អង្គភាពតំបន់ប្រតិបត្តិការសឹករងខេត្តស្វាយរៀង បានបន្តការកសាងសមិទ្ធផលជាបន្តបន្ទាប់ !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ សៅរ៍ ៩រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូ អានបន្ត

Thu,04 February 2021 (Time 11:20 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ព្រហស្បត៍ ៧រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០៤ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន ម៉ាណែត អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃ កងយោធពល ខេមរភូមិន្ទ មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក មានចំណាប់អារម្មណ៍ ចំនួន ៥ ចំណុច សម្រាប់យោធភូមិភាគទី៤ និង កងពលធំអន្តរាគមន៍លេខ២ !!!!
ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន ម៉ាណែត អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃ កងយោធពល ខេមរភូមិន្ទ មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក មានចំណាប់អារម្មណ៍ ចំនួន ៥ ចំណុច សម្រាប់យោធភូមិភាគទី៤ និង កងពលធំអន្តរាគមន៍លេខ២ !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សា អានបន្ត

Tue,02 February 2021 (Time 01:26 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អង្គារ ៥រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០២ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

សមាគមកាយឫទ្ធិនារីកម្ពុជា បានប្រារព្ធពិធីសច្ចាបញ្ចូលសមាជិកកាយឫទ្ធិនារីកម្ពុជាថ្មីលើកទី២០ និងទិវានឹករលឹក ឆ្នាំ២០២១ ក្រោមប្រធានបទ ប្រធានបទឆ្នាំនេះមានខ្លឹមសារគឺ " ក្រោកឈរ រឹងមាំ រួមគ្នាដើម្បីកសាងសន្តិភាព" ស្របនឹងសភាពការណ៍ប្រជាជនចង់បាននាពេលបច្ចុប្បន្ន !!!!!
សមាគមកាយឫទ្ធិនារីកម្ពុជា បានប្រារព្ធពិធីសច្ចាបញ្ចូលសមាជិកកាយឫទ្ធិនារីកម្ពុជាថ្មីលើកទី២០ និងទិវានឹករលឹក ឆ្នាំ២០២១ ក្រោមប្រធានបទ ប្រធានបទឆ្នាំនេះមានខ្លឹមសារគឺ " ក្រោកឈរ រឹងមាំ រួមគ្នាដើម្បីកសាងសន្តិភាព" អានបន្ត

Tue,02 February 2021 (Time 12:13 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អង្គារ ៥រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០២ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក បានឧបត្ថម្ភថវិកា ដល់សាលាពលទាហានទី១ ក្នុងភូមិសាស្ត្រខេត្តស្ទឹងត្រែង !!!!!!
មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក បានឧបត្ថម្ភថវិកា ដល់សាលាពលទាហានទី១ ក្នុងភូមិសាស្ត្រខេត្តស្ទឹងត្រែង !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អង្គារ ៥រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០២ អានបន្ត

Mon,01 February 2021 (Time 08:51 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

មេដឹកនាំ​មីយ៉ាន់ម៉ា​អ្នកស្រី Aung San Suu Kyi និង​ថ្នាក់​ដឹកនាំ​ផ្សេង​ទៀត​ត្រូវ​យោធា​ឃុំ​ខ្លួន !!!!!
មេដឹកនាំ​មីយ៉ាន់ម៉ា​អ្នកស្រី Aung San Suu Kyi និង​ថ្នាក់​ដឹកនាំ​ផ្សេង​ទៀត​ត្រូវ​យោធា​ឃុំ​ខ្លួន !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី អានបន្ត

Mon,01 February 2021 (Time 08:16 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ០១ ខែ កុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២១

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញបើកការដ្ឋានសាងសង់រោងចក្រប្រព្រឹត្តកម្មទឹកស្អាតបាក់ខែង និងសម្ពោធរោងចក្រប្រព្រឹត្តកម្មទឹកស្អាតចំការមន !!!!!
សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញបើកការដ្ឋានសាងសង់រោងចក្រប្រព្រឹត្តកម្មទឹកស្អាតបាក់ខែង និងសម្ពោធរោងចក្រប្រព្រឹត្តកម្មទឹកស្អាតចំការមន !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ចន្ទ ៤រោច ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក អានបន្ត

Wed,27 January 2021 (Time 11:27 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ ១៤កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២៧ ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២១

ក្រសួងសុខាភិបាលកម្ពុជា ប្រកាសឱ្យពិធីអាពាហ៍ពិពាហ៍ និងគ្រប់កម្មវិធីទាំងអស់ កំណត់ភ្ញៀវ ១ តុ ត្រឹម៥ នាក់ទេ !!!!!!
ក្រសួងសុខាភិបាលកម្ពុជា ប្រកាសឱ្យពិធីអាពាហ៍ពិពាហ៍ និងគ្រប់កម្មវិធីទាំងអស់ កំណត់ភ្ញៀវ ១ តុ ត្រឹម៥ នាក់ទេ !!!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ ពុធ ១៤កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវន អានបន្ត

Sun,24 January 2021 (Time 05:52 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១១កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២៤ ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២១

ឯកឧត្តម វេង សាខុន រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និង នេសាទ ចុះពិនិត្យកសិដ្ឋានចិញ្ចឹមត្រី របស់ លោក ផាន់ ភីរម្យ ស្ថិតនៅភូមិសង្កើប ឃុំសំបូរ ស្រុកបាធាយ ខេត្តកំពង់ចាម !!!!
ឯកឧត្តម វេង សាខុន រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និង នេសាទ ចុះពិនិត្យកសិដ្ឋានចិញ្ចឹមត្រី របស់ លោក ផាន់ ភីរម្យ ស្ថិតនៅភូមិសង្កើប ឃុំសំបូរ ស្រុកបាធាយ ខេត្តកំពង់ចាម !!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញ អានបន្ត

Sun,24 January 2021 (Time 03:30 AM)
ដោយ ៖ ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អាទិត្យ ១១កើត ខែ មាឃ ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៤ ត្រូវនឹង ថ្ងៃទី ២៤ ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២១

មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក÷ កងយោធពលខេមរភូមិន្ទ នៅតែចាត់ទុកវិស័យហ្វឹកហ្វឺន គឺជាការងារដ៏មានសារសំខាន់ចាំបាច់ ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងការបន្តអនុវត្តន៍ផែនការកែទម្រង់របស់ខ្លួន !!!!!
មេបញ្ជាការកងទ័ពជើងគោក÷ កងយោធពលខេមរភូមិន្ទ នៅតែចាត់ទុកវិស័យហ្វឹកហ្វឺន គឺជាការងារដ៏មានសារសំខាន់ចាំបាច់ ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងការបន្តអនុវត្តន៍ផែនការកែទម្រង់របស់ខ្លួន !!!!! ដោយះ លោក ភៀង សុភា ចេញផ្សាយ ថ្ងៃ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំ មន្រ្តីនៃមន្ទីរ អង្គភាពជំនាញពាក់ព័ន្ធអញ្ជើញចុះពិនិត្យទីតាំង ដងផ្លូវសំខាន់ៗនៅក្នុងក្រុង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ដឹកនាំកិច្ចប្រជុំ ​ពិភាក្សាស្តីពីការរៀបចំគម្រោង ចំណូលរ​បស់​រដ្ឋបាលខេត្ត សម្រាប់គ្រប់គ្រងឆ្នាំ២០២១

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងយុត្តិធម៌ អ​ញ្ជើញជាអធិបតីក្នុង​ទិវាអន្តរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំង​គ្រឿង​ញៀន ក្រោមប្រ​ធានបទ "លុបបំបាត់គ្រឿងញៀន​ ត្រូវផ្តើមចេញពីយើ​ងទងអស់គ្នា"

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល រកឃើញអ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ១៩ ម្នាក់ជា​មន្ត្រីជាន់​ខ្ពស់ស្ថាន​ទូតអា​មេរិក ​ប្រចាំ​កម្ពុជា ខណៈ០៣​នាក់ ត្រូវបានព្យាបាលជាសះ​ស្បើយ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹកនេះក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម បញ្ជាក់ពីស្ថានភាពកម្ពស់ទឹក នៅតាមបណ្តាស្ថានីយជលសាស្ត្រទាំង៨

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រសួងធនធានទឹក និងឧតុនិយម៖ អំពាវនាវសូមពលរដ្ឋ បន្ដការប្រុងប្រយ័ត្ន ចំពោះបាតុភូត ផ្គរ រន្ទះ ខ្យល់កន្ត្រាក់ និងរលកសមុទ្រចាប់ពីថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃទី១៥ សីហា

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សាខាកាកបាទក្រ​ហមកម្ពុជាខេត្តកណ្ដាល អញ្ជើញចុះសួរ​សុខទុក្ខ ​និងនាំយកអំណោ​យមនុស្សធម៌ ជូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មា​នការសង្ស័យ ឆ្លង​ជំងឺគ្រុនឈិក ប្រមាណ​១៨៥នាក់​នៅស្រុក​ពញាឭ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អញ្ជើញបើកការដ្ឋានស្ថាបនាផ្លូ​វក្រាលគ្រួស ដើម្បីសម្រួលដល់ការ​ធ្វើដំណើរ របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមប្រឹក្សាខេត្តព្រៃវែង បើកកិច្ចប្រជុំសាមញ្ញលើកទី១៤ អាណត្តិទី៣

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តកំពត ចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកតាមបណ្ដោយព្រែកកំពង់បាយ ដើម្បីត្រៀមលក្ខណៈជួយអន្តរាគមន៍ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
3080 នាក់
ម្សិលមិញ :
7899 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
81073 នាក់
ខែនេះ :
452869 នាក់
3 ខែនេះ :
1316806 នាក់
សរុប :
8291702 នាក់